Friday, March 6, 2015

0 Fantabulous Serum Whitening C serum

aku sebenarnya nak share 1 serum yang super duper best kat aku..

ni dia.. heheh

fantabulous serum

alhamdulillah. ..
akhirnya aku dah jumpa serum yg betul2 sweet kat muka aku..

serum yang aku rasa semua orang mampu milik..and harus milik
RM60.00 untuk  200ml.. ok
banyak tu.. 
tahan 2 ke 3 bulan  tau.. 

Tekstur serum ni pekat tau..

tapi bila apply kat muka cepat jew meresap kat muka...
bak air jew .. 

tak dew istilah melekit2 langsung.. hehe

oleh sebab cepat sangat meresap kat muka...
sampai korang x perasan korang dah pakai serum ni tau...

yer x rasa apa2 langsung...
serius..ni

and bestnya bangun pagi muka rasa lembab wehh.. hehhe
toin..toin.. toin..hehe

1 pam untuk sapu seluruh muka and leh cover sampai leher..
korang tepuk2 ckit muka tu..
buat macam iklan kat tv tu.. :p

pagi nak g kerja pakai serum nih dulu selepas pakai toner..
sebabkan aku nih jenis ingat-ingat lupa pakai toner
so bab toner tu selalu jew aku skip.. :p

pakai serum nih terus pun tak pew..
lagipun tak dew pantang larang pun..
leh campur dengan mana-mana skin care..

leh pakai bedak macam biasa..
wahhhhhh.. wah jimat 5 minit masa bersolek aku.. kekke

Fungsi Fantabulous Whitening C Serum

  • Mengurangkan jerawat, parut dan Flek Hitam, 60% Vit C
  • Kembalikan Anjal Seperti Kulit Bayi 10% Collagen
  • Kulit Kekal lembab dan segar Vit E
  • Menyelesaikan Masalah Kulit Kering 20% Hyaluranic Asid
  • Kelihatan lebih muda dari usia
  • 10% argan Oil
  • Anti Alergi Anti Bakteria
  • Aloevera Ekstrak
  • 95% Kesan Pencerahan
  • 90% lebih Hidrasi 
  • 90 Lebih bersinar
  • 90%lebih anjal


* telah mendapat kelulusan KKM , Jakim heheh


WHAT'S APP / SMS :: 019-3170424










No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close