Friday, April 3, 2015

0 d.i.y -hasil seni dekorasi hantaran 2010

tajuk.. hahha.. diy la sangat kan..

godek2 gambar lama.. tetiba nampak hasil seni sendiri .. ermm..

harus simpan dlm blog ni..
dengan harapan dlam h.disk boleh diclearkan...:P

kenangan aku nih..
bersengkang mata.. tido kul 12.00 tiap2 malam.. 
siapkan gift lagi.. buat reben.. bla.. bla.. bla... pehhhhhhhhh...

hantaran dari pihak aku.. and hantaran dari pihak lelaki... dua-dua aku buat...
hahha..
gigih... dan sangatlah gigih ++++ time tuh,,,,

senang sangat tunang aku tu time nih.. :p
hantaran aku dah buat.. just bwk diri jew.. ishh ishhh ihssss....

macam aku sorang yang hegeh2 nak kawin ni.... grrrrrrrr

opsss..

tema warna biru dr pihak aku.. 
7 berbalas 9 dulang..
tema.. biru sweet sweet gituh.. kekke

korang plak ...
diy jugak ker?hehe.. jimat kann.. :p

haha.. tetiba berangan plak...  :p











adik lum kawin.. 
angan2 kakaknya ni.. nak diy hantaran untuk adik sendiri plak..
makeup sah sah aku sponsor kan... heheh

psttt:- aku tau ang baca blog aku ni kanzz... so berbahagialah sebab aku dah cadang nak sponsor makeup and hantaran je...upah gubah hantaran mahal sekarang tau... hhe... smileeeeeeeeess


No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close