Monday, February 22, 2016

6 Make-up Studio :: Makeover bilik cari rezeki..

heheh...

rindu aku tak.. kekke... :p

last entry aku sempat up pasal #akujual  shawl dalam jar. tu kan...
terus esoknya aku balik kampung.

kampung kat terengganu ..

kampung En.Hubby aku.. hehhe seminggu bercuti wehh....

aku update IG jew.. tu punsebab #akujualshawl.. kalo tak sendu jew IG aku...

so seminggu masuk kerja..
sibukkan pulak dengan kerja.. kursus dll..

ermm minggu nih, sengkang ckit masa...
so.. selain dari mood + semangat nak kuruskan badan..

now on going projek.. makeover bilik studio aku ni..


seperti biasa.. cat aku beli.. bab bab mengecat aku bagi kat En.Hubby aku la..



warna nih kitaorang pilih.. 
sama jew dengan ruang pintu masuk (entrance) umah aku .. 
 kira ni baki cat la.. tambah lagi 1 tin untuk wall ni..

sebut pasal entrane.. projek tu pn on going jugak.. tak siap-siap sampai sekarang.. hahahha :p

cat malam-malam.. kul 10.00 pm kot. 
kul 1.00 pagi siap...

siap semuanya termasuk pasang langsir, susun balik ke dudukan asal .. 
settlekan  jugak malam tu sebab esoknya aku nak kena makeupkan customer aku.. hahah..

projek last minit semuanya..



tak siap lagi ni..  banyak lagi tak siap..

  1. Pintu asal nak tukar warna putih.. tapi aku macam bekenan nak tampal wallpaper jew.. :p
  2. Tingkap. pun tak pernah cat proper.. kalo tengok dari dekat memang ..nak nangis rasa
  3. Langsir.. ni dah settle.. aku beli langsir baru.. entry lepas aku pernag share..
  4. Tempat sangkut barang customer... ( ni selalu costumer aku complen.. nak sangkut mana brg diorang... hehhe)
  5. Projek deko on going... 
entahla bila nak siap.. hhee :p




6 comments:

  1. wow, banyaknya projek on going..
    mesti best2 tu..
    tak sabaq nak tgok... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh.. on going tapi tak sudah-sudah.. hehhe
      insyaalah harus buat entry nanti..

      Delete
  2. cantik warna grey tu! boleh share colour code dgn brand cat tak? tgh plan nak cat hall rumah warna grey. mekasih cik yana.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm.. yana tak ingat la.. nanti yana cek semula yer..

      Delete
  3. salam yana..nk tnye utk ceiling tu yana buat plaster ceiling utk sume ke or just tampal cornice border tu je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shiling tuan rumah asal yang buat.. Masa yana masuk semua dah ada.. tak silap yana dia just pasang cornis jew.. sebab atas tu dah simen.. hehhe

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close