Wednesday, May 8, 2019

1 #Ramadhan2019 : Selamat berpuasa Korang

Assalammualaikum

Salam hamba hulur tanda ingatan

heheh ternyanyi plak

masih tak terlewat aku nak say selamat berpuasa kepada korang pembaca blog sendu aku ni
memandangkan baru 3 hari berpuasa kanz

persiapan menjelang ramadhan mesti dah siap semua kan.. yer lah dah 3 hari puasa kan. mesti semua prepare apa yang patut kan
Macam aku sendiri lah..
1 Mei cuti buruh harituh dah beli siap-siap barang dapur.
kalau aku ambik keputusan nak shoping pra ramadhan time hari minggu
gamaknya kau balik dengan tangan kosong je lah

Sabtu & Ahad di Bangi jem ko
tu belum kira 2 hari sebelum tu, Khamis Jumaat dah rasa bahang Ramdhan dengan jalan nak keluar UKM ambik masa 30.minit. Biasa sampai rumah kul 5.20 petang, minggu lepas sampai rumah kul 6.00 petang ko sejam . tak pernah aku rasa jemu bawak kereta tetiba bosan gila nak drive .. hehhe
tanda -tanda duniawi la tu kan :p

badewe

selamat berpuasa kepada semua
selamat menjalani ibadah puasa
selamat bertarawih
selamat dunia akhirat. Insyaallah





1 comment:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close