Thursday, August 29, 2013

0 Aku Tukang Make-up

Hehe.. Assalammualaikum. .saja up post pasal nih..  Yup.. aku memang tukang makeup.. hehe.. panggilan sedap ckit, Makeup artis.. aku just freelance jer..
Aku ambik job sabtu and ahad .. (sebab tuh lah tertangguh jer plan aku nak kemas rumah- alasan la tuh) -Makeup nikah.sanding photoshoot dll. Semua aku ambik.. syukur alhamdulillah.. semua detail and profail boleh visit blog http://yanamakeuptouch.blogspot.com. .

up ckit cover header blog aku..

bisness card.. dah hampir 3 tahun pakai.. dah nak abis dah pun.. ermm kena buat design baru la  kot kan..

done
-xoxo-

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close