Friday, May 16, 2014

2 May Month

Bulan May ni adalah bulan yang aku rasa kena ingat banyak ckit.. heheh..
banyak event bulan nih.. so aku rangkumkan sekaligus jew.. (haha dasar pemalas kan ko yana)



1 May..
hari pekerja or labour day
hari nih wajib cuti.. x kira nak cuti jugak kekek.. sebab aku kan pekerja yang baik la sangat, harus la cuti kekke :p so kepada pekerja mkan gaji macam aku, so selamat bercuti la yer..and slamat hari pekerja and WAHM pun selamat hari pekerja jugak ekk

11 May
or (kat malaysia ni akan sambut pada minggu ke2 setiap bulan mei) adalah hari ibu
ermm aku biasalah tak terima apa2 ucapan pasal hari ibu.. so aku ucapkan jew selamat hari ibu kat mak aku. Selamat hari ibu mak.. sayang mak.. tq lahirkan anak mak yang comel nih.. hehhe..:p and kat kakak aku jugak.. dah jadi mak kepada 3 orang anak and bakal keluar sorang lagi.. wahhh.. dapat lagi title mak ngah ..

12 May
fist time naik moto dengan abg and kena langgar dengan kereta..harus abadikan tarikh nih... 2 2 tergolek kat jalan tar.. alhamdulillah tak der per2..

15 May
ni kompomkan diri kena ingat jugak.. harus kena ingat nih..
kalo tak ingat kena sekeh ni..
boyfriend A.K.A laki aku yang terhensem (kat mata aku la)
selamat hari lahir abg.. love u and moga segala usaha and cita-cita abang menjadi kenyataan.. caiyokkk.. sihat sokmo and sayanglah ayang sokmo.. kekek

and arinih 16 May
hari guru.. selamat hari guru kepada semua insan bergelar guru..
and bekas2 guru/cikgu aku.. ingat lagi time-time macam ni dulu kalut jew g kedai RM2.00 nak bg hadiah kat cikgu.. hehhehe

kalo tak salah bulan may jugak adalah hari lelaki
penubuhan UKM pun bulan May jugak..

ooo.. memang betul la banyak event..ker ada lagi yg aku tak tahu? :p

ok tu jew..


2 comments:

  1. bulan june tak ada cuti
    oh sedih

    Aku ada menyeru nyeru nama mu di sini.
    http://petakbunga-diari.blogspot.com/2014/05/perfume-britney-spear-kose-sekkeisei.html
    Terima kasih semua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah...tak per ambik cuti sendiri yunk.. kekek
      yer ker.. hhehe terharu.. ok dah terjah pun...

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close