Monday, September 26, 2016

0 Ruang Tamu :: Full view ruang tamu

Assalammualaikum...

Ingat tak aku pernah cerita pasal terbeli karpet
and hasil jualan semua perabot kat umah aku tu..

now.. new look la .. ubah mood kononnya...
hahaha.. mati kalau tiap tahun ubah mood kan.. :p
so aku rasa ni last la aku beli sofa...
motif aku beli sofa nanti aku cerita... hahha

so final look untuk setakat nih..
ruang tamu yang cinonet..



sofa aku lapikkan dulu dengan kain bulu-bulu 
kain tu mamang dah ada kat umah sebab dulukan aku buat kerja pelamin
sebabkan  dah behenti.. aset yg ada tu aku guna la.. hahha

motifnya... untuk mengurangkan risiko kekotoran .. tu jew... sebab sofa jenis kain kan... plan nak beli rug dr ikea tu .. tapi sampai arinih tak sampai2 lagi kesana... huhu so guna kan yg ni dulu...

karpet,  aku pakai 2 keping.. saiz tak ingat ..
corak retro katanya.. sortlist kitaorang and last pilihh yg nih...



full view..
ni lah aku namakan ruang tamu.. kecik jew kan.. hhehehe...
aku kengkonon dok berangan nak letak rack buku rendah belakang sofa nih.. 
tak dak la kosong sangat... tapi tak jumpa lagi yang bekenan... 
and if la kan.. dapat 1 kerusi yang ala2 macam bawah nih.. hehhe



ok selamat berangan .. hehhe










No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close