Friday, September 23, 2016

1 #rayahaji2016 :: Selpee raya haji

ehehhehe...

if la kan.. korang sewel macam aku jugak dok posing selpee
kekke...


jarang aku buat perangai selpiee nih..
selalunya kalo selpee mesti kena ada geng.. baru best posing gedik2gedik.. hahah

tapi la kan .. selalunya nya,  bab selpee gedik tak kan menjadi kalo aku selpie dgn en.hubby aku..
semua gambar baik2 jew..
gambar bajet ayu jew...
gambar bajet baikkk... jew...
kalo nak selfiee semua gambar hancur..
buruk betul diri dalam gambar
tak potoginik langsung.. hahha

kali nih ada geng..
adik beli phone baru.. OPPO siap ada set selpiee..
apatah namanya tu.. kayu panjang tuu.. hahha
tak tahu nama..

time nih aku dok me'try la phone baru dia tuh..


ni nampak bersih cuci murni jew kan...
ni camera tipu...tak aci.. patut la adik upload pic cantik2 jew.. hahha


 yang nih pic original tak tipu.. setting normal jew.. nampak kan parut manis tu hahha
tapi pic still cantik sebab cukup lighting..  panas gila time nih...




kanzzzzz.. nampak baik kan.. hahha
kan aku dah kata tetiba jew aku jadi baik.. hahhaha


and bila ko sedar ada gambar laki sendiri dok selpiee jugak gambar sendiri.. hahha


lokasi .. time nih nak beraya umah mak tih aku .. tapi mak tih tak dah.. so.. tak tau nak pi mana kitaorang terus g kampung arwah tok.. umah cu Yani..Kampung Bnadar Baling.
kitaorang bajet menziarah macam hari raya puasa jew..

tapi ok la,.. memang niat nak g berjalan ke sana jugak.. dah namanya cuti kan...
menziarah lagi senang if time-time raya macam ni lah.. hehhe



ok tu jew.. :P

1 comment:

  1. dulu masa zaman muda memg berlambak muka selfie konon cntikla tu bila dh kawin tak teringin pun nak selfie pslnya muka bagai dipam2 macam kuih apam hahaaha...

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close