Tuesday, February 25, 2014

2 Misi.. nak buat banting and name card..

Assalammualaikum

Ermm... misi la sangat kan.. aku.. memang tengah cari kedai yang leh buatkan utk aku banting and name card.. ++ flyer jugak la..

Tapi masalahnya time sabtu ahad jew pun aku ada masa nak g cari kedai2 yang leh buatkan aku benda alah nih..  dalam sebulan 2 nih, kerja aku mencari kedai yew lah.. tapi as I mention tadi la.. sabtu and ahad jew..

Putus asa dengan kedai2 yang hanya bukak time opis awer.aku carik plak kat tenet.. ermm ada la 2 3 blog yang aku kenan nak berurusniaga.. cari no phone and masej.. dalam blog bukan main mantion boleh balas whataps or masej..so aku whataps kan ajer.. awal2 masej layankan ajer aku.. nak gini and ginih and ginih.. and last last ... non hado... sampai ke saat and time nih .aku tak terima berita yang mereka2 nih sanggup nak buatkan aku namecard and banting..kok yer pun bz.. just reply jew lah x leh ambik tempahan ker.tempahan penuh ker. X sempat ker..o

kecewa wehh.. huhuhu..kecewa..  so nampaknya aku kena g carik gak kedai..tengah usaha nak kuar time opis ower..tapi entah bila.. name card aku dah tinggal ckit jew lagi...x la terdesak tapi nak jugak la stanby...

Ni design name card aku yang dulu.. simple jew..Ni aku g buat kat kedai.. tapi baru2 masej pun x reply email.. since kedai dah pindah entah kemana..

now terasa nak ubah design and nak simple macam ni jugak..Google jumpa nih..

senang jew pun permintaan aku nih.. tu pun x der nak layankan.. huhuhu... mood..kelaut..

2 comments:

  1. Assalammualaikum..

    Just sharing. Why not try kat area serdang. Belakang UPM. terkenal sebagai flat ikan. kat sana sabtu ahad biasa buka dan ada banyak kedai to choose. harga pun murah compared to other places.

    Ada lagi satu tempat yang saya tahu servis bagus dan biasa kami student order kat Kaki Printing. kat serdang jugak

    https://www.facebook.com/KakiPrinting

    bleh try tengok..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah... tq.. tq... for imformation boleh terjah nanti

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close