Saturday, February 15, 2014

1 Penulis blog demam.. huhuhu

Assalamualaikum

Ermm rasanya dah 2 minggu +++  aku x update blog aku nih.. rindu wehh nak merapu raban dlm blog sendiri...

ermm ... aku bz wehh... bz yang dibuat2... hehhe ehhhhh .. tak tak.. betul la bz.. wekkkk..:p  (x per korang x tahu pun if aku buat2 bz.. kekke)

Back to tajukk.. ermm laki aku dah seminggu demam..batuk yang x nak baik2.. makan ubat pun x lut.. tapi sekarang dah cihat ckit dah.. ambik ubat kat klinik bayar baru nak sihat ckit..hahha... pandai tul badan pilih ubat yer.. ehh.. ubat tu penyebab jew, dah tentu lah dengan izin allah.. baru la ok.. kalo ko makan berkilo2 ubat pun.kalo bukan dengan izinnya x sihat jugak... kannnnnnn....

Tapiiiii... sekarang ni, aku plak yang x sihat.. demam.. jangkit ker... ermm yer lah kot, dah aku dengan laki aku jew pun kan kat rumah. Virus pun berlegar kat rumah jer..aku rasa la, virus pun takut nak kuar rumah, panas sangat kat luar. . Hehehe..

Aku...siang sihat jew.. siap boleh g kerja lagi.. tapi sempat la aku bg virus kat kawan2 opis aku.. hhehe.. (sory x sengaja) ..sampai jew rumah.. ermm mula la badan rasa x sihat.. 
malam jew mula la badan seram sejuk.. kalo kat kg aku, org tua kata demam kura2.. kekek (cian kura2 dpt nama)

Kononnya nak mandi.. nak bg sihatkan badan.. rupanya pas mandi terus menggigil gigil pegang pili air.. huhuh ..mandi yang selalu setengah jam jadik kurang 5 minit.. kkekke.. sempat gosok gigi and sabun..jew...
Dah semua stokin and baju sejuk buat kuar.. time gini lah baju2  ehhh.. sehelai jew pun baju,  sejuk aku tuh berguna.. 

Ermm tak per redho jew dengan keadaan.. insyaallah sihat lah nanti tu..
Ok bye...

1 comment:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close