Sunday, December 8, 2013

0 Blur bila jumpa orang

Assalammualaikum

Petang ni plan nak kuar beli barang dapur. Dah seminggu dapur aku tu x der stok makanan.. ermm almaklumlah dok seorg diri seminggu nih.. apa yg ada jer lah aku makan. Nak kuar beli... hampunn malas g shoping senggorang..x best.. kkeke.. makanya hari nih hubby ada, moh la kita g beli barang dapur yer..

Tapi aku singgah jab kedai runcit kat seksyen 7, bangi.. masuk jer kedai ada seseorng cuit aku.. so aku pun pusing la sapa pulak cuit ni.. ingatkan hubby aku... kekke

Elok jer pusing sis nih tegur aku and tanya.. ni yana kan.. aku pun jawab yer jer and angguk2 kepala.. haha   try to remember aku kenal ker, kat mana kenal fb ker blog or kat mana manalah... ... so sis ni pun terus kata kat aku ermm yana tak kenal nyer.. jumpa kat fb jer... mungkin dia tengok aku kaku lama sangat so dia pun kata macam tuh.. kat aku..hahha..

Aku pun jawab ooooo jer... ermm aku pun x tau napa aku jawab ooo jer.. blur kejab. sel sel DHA lambat  bersambung .. kahh kahh kahh.. so aku nak sembang panjang jadik macam kaku jab.. malu pun ada.. x tau nak sembang pun ada.. ahhhh ni la sebabnya aku x ramai kawan.. huhhhu.. and mesti diorang ingat aku nih sombong tahap +++++... :p

Tapi.. sebenarnya meroyan jab.. Ada jugak org kenal aku.. walaupun kat fb jer.. felling artis kejab.. kah..kah.. kah.. pooo daaa... 

so kepada sis tadi... so sory sangat2 coz riaksi yang tak berapa mesra tuh.. so sory.. huhuhu.. so if terjumpa lagi hope bertegur sapalah kita.. ammpunn..

Ermm... aku ni sokmo jer blur kalo bab nak kenal2 orang ni.. kalo org baru kenal tuh lagi la.. rakan sekerja aku yg lain jabatan pun aku boleh x kenal sangat.. apatah lagi baru fist time jumpa..
Tapi bila korang dah kenal... ermm bernanah telinga dengar aku bercakap.. kkeke...
Makanya aku up la cerita kat fb.. try to find sapa yg tegur aku tadi.. hehhe





kekek..finaly jumpa sis tadi after up status kat fb
 to sis Nadzirah.. nice to meet u.. so sory atas situasi yang blur tadi..and  ada jer lah kawan2 komen yang buat aku tergelak.. huhuhu... kahh.. kah.. kah..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close