Monday, December 30, 2013

3 Susun Atur :: projek memikat bos... krikkk...krik... krikk...

Assalammualaikum

heheh see see see.. hehhe amacam.. banyak tak.. ermm ni lah namanya proses mem 5s kan semua benda alah nih. A.K. A alat pakai habis pejabat.. 

aik apa kaitan nya dengan tajuk nih.. hehhe saja jer bagi org konpius.. huhuh.. dah 5 tahun aku kat sini , ni lah pertamanya aku leh dapatkan impian ku nak partation utk stor.. usul2 sebelum ni direject atas alasan dot..dot.. dot.. kekek

sebagai org yg dipertanggujawabkan utk mengurus hal ehwal aset, inventori and urusan stor nih.. aku dah lama nak partation yg banyak utk aku susun susun kemas kemas and atur2 semua nih ikut kesenangan aku and kesenangan orang yang akan menggantikan tempat aku suatu hari nanti.. hehe zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... poyonya ayat ko yana...tau la kau tu mantan budak kelas sastra..kahhh... kah... kah....

ok22.. back to cerita pasal stor kat bilik audio opis aku nih... see korang nampak tak.. nampak kan.. kan... kan... 

ni lah rupanya dalam almari opis a.k.a stor , sebahagian jer nih...ada lagi .. partion ada 2 jer.... so.. terpaksa tindan2 untuk susun alat tulis ni. 

makanya kompom la kan akan jadi selerak walaupun dah kemas.. pastu ada ruang kosong banyak jer kat area atas sebab item kecik2 jer.. so ada pembaziran disitu

mintak bantuan P. A opis keluarkan semua ni letak alatas meja jer dulu.. and aku plak kemas2 ikut kategori semua item.. 

so susun and pakai jer kotak toner utk letak item yang kecik2 ..  ni baru sebahagian kecik item yang ada kat atas meja.. kat keliling aku ada berlambak lagi.. 

ok done dulu dipagi isnin yg indah ni...hehhe... bersambung sebab ada banyak lagi nak kena buat...bye



3 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close