Tuesday, December 3, 2013

0 Oh my studio.. dilanda taufan

Assalammualaikum

30.11.2013.. penghujung bulan november.. so ujung2 tahun nih ramai la nak g dinner. . So rezeki untuk makeup2 artis 1 malaysia.. hehhe.. insyaalah..Ok.. rezeki utk aku jugak la kan.. 3 orang datang makeup.. so buat sehabis baik jew lah kan..wajib tu.. hope diorang berpuas hati la... tapiiiii... aku lupa nak snap pic by phone or dslr aku tuh.. x sempat.. makanya x dpat aku nak update blog makeup aku.. oppppps... ermm makeup yg mingu2 lepas pun ko tak update lagi.. heheh

Makanya dah settlekan 3 orang. studio aku tuh dah macam tongkah pecah la kan..  ermm.. x der mood nak  kemas terus,  dah x larat. Sakit pinggang.. huhuhu.. 






so aku tinggalkan jer macam nih sampai balik dr ganu nanti.. Siapa nak tolong kemas.. angkat tangan... hahah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close