Friday, May 13, 2016

3 Makeup Studio : Lipstik Merah Studio


hehe...
nak pekenalkan kat korang, korang korang 
yang dah baca aku punya entry sebelum-sebelum nih.. 
yang dah tau progress bilik studio nih.. 
tapi tak tau final result bilik nih macam mana rupanya...

okeh.. bilik nih dah lama siap 
and dah dirasmikan pun oleh regular custumer aku..
hehhe...

Sekarang baru aku nak review kat korang..

studio kecik kat rumah jew..
buat sambil-sambil
Sabtu Ahad if ada job..  
or weekday selepas kul 5.30 petang ker..
insyaallah kalau sempat

alhamdulillah dapat suami yg tahan karenah bini dia.. :p
dia la banyak buat kerja kalo nak dibandingkan dengan aku :p
cari barang / wiring../ bawak aku g kemana jew port yg aku nak
macam macam la.. demi nak siapkan bilik nih.. 

walaupun.. nak siapkan setiap part kena ikut timing dia.. hehhe

so aku mulakan dengan 
wall ni dulu yer..
cari abjad and tampalkan jew  


aku bagi nama studio nih sempena nama blog aku.. hhuh
last minit deside memandangkan aku dah senaraikan 2 3 nama 
last last kat kedai jew buat keputusan..



simple decoration
just tampal frame gambar..
entry nih kot la rajin aku buat ekk



setelah aku jual beberapa item
so hasil jualan aku g beli cermin ikea
dah lama mengidam
so .. angkut 2 unit terus

kerusi aku susun kat situ sementara..
niat nak letgo kan jew. sebab nak cari yg paten lain..
hehhe..
ubah mood kan..


troli nih pun lama mengidam
alhamdulillah aku suka and senang aku nak buat kerja aku.. hehhe
tarik jer mana aku g..
tahap aku selerakkan tempat nih dah berkurang 50% la.. huhuuh

pastu hias sikit dengan pokok bunga..
tu aku dah re-gubah... (nanti aku buat entry)
pastu aku tranfer kat bilik nih..



sangat simple kan..
dah selesa banyak dah..
dah ada akon kan.. hehhe


3 comments:

  1. cantek sangat studia kak yana..

    banyak barang mekap,so bila ada troli tu mudah sikit kerja susunatur tu

    ReplyDelete
  2. terbaeklaa sis! lawa sgt ni studio mekap. rasa semangat jer nak make-up customer kan?

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close