Wednesday, October 8, 2014

2 dah tua sangat nih...

Yer dah tua sangat dah nih
dah masuk 3series ni tahap lupa tu dah teruk sangat dah nih..
hahhah...

opss.. tetiba jew..
tak bagi salam langsung.. hehhe

Asslammualaikum...

yer.. aku lama hilang..
ni pun baru baik dari demam yang panjang
ari sabtu demam.. ari nih baru masuk kerja..
ambik ko..seminggu tak masuk kerja..
dapat mc 3 hari.. lagi 2 hari 
ambik cuti sendiri..

dah kurus ckit dah rasanya aku nih
mau tak nya.. makan jew muntah balik..
nak kata ada isi. memang tak la..
tapi kalo ada alhamdulillah.. hehhe


raya pun dengan muka mak lampir jew bini si azam nih..
entah la yang dia bawak balik kg tu bini dia ker 
mak lampir ker.. niang rapik ker .. 
hahah gerun tengok muka sendiri ko..

rumah..
ermm jangan cakap la..
memang macam umah mak lampir la gamaknya..
aku demam,  umah pun turut demam..
tukang buat kenjah aku and laki aku jew..
yang nak ngemas.. last2 kena tunggu aku jugak..

back pada story awal2 tu..

ni ha..

yer lesen dah lama benar mati
baru perasan semalam..tu pun sebab kemas2 wallet
kalo tak..
tahun depan la gamaknya aku buka wallet ngadap lesen nih..
lupa terus.
.mati2 ingat tahun 2015 mati..kekke

nasib la.. dah jauh pun aku jalan dengan lesen yg mati tu..
arinih baru nak g idupkan balik..

redho jew lah. dah tua2 ni ginilah .. hehhe

selamat hari raya korban semua...

2 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close