Tuesday, September 22, 2015

2 Deko :: frame hiasan kat toilet


hehhe.. cantik kan....

aci tak kalau aku pun buat macam ni jugak kat toilet aku
tapi pic ni versi omputih ni.. 
lawa sangat.. huhuh

tak nak kalah ...
aku nak gak r frame kat tandas.. huhu :p

dia letak frame 
letak towel.. pokok2 hiasan.. kekek

aku pun nak gak la hias ckit2.
tapi versi ala-ala melayu la
ala- ala bajet gituh.... kah kah kah...





ok la kan... sama tak .. geeeeeeeeeeeeee:p
aku pun letak gak pokok tipu tu..
letak gak frame 
cetak sendiri pic yang aku berkenan..


towel aku tak la buat cam tu..
bukan nak  mandi pun kat situ..kan.. 

so .. aku punya towel sangkut kat  penyidai
towel untuk lap tangan..

tapi sebenarnya 
teringin gak nak letak shelf kat atas tu..

leh la letak keperluan peribadi aku kat situ kan.. kekek

aku deko kan ckit2 jew..
tengok mat saleh nih buat cantik jew kan
so ..kengkonon filling macam tandas hotel bajet..
aku tiru la... hahha


2 comments:

  1. dah macam hotel. jeles pulak. kita je belum ada kerajinan nak deko toilet. alahai.

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close