Thursday, January 16, 2014

9 SOHO yang x siap2.. kekke

Assalammualaikum

Aku dok kat kampung nih.. ganu umah mak mertua.. umah laki aku r.. ambik 3 hari cuti dapat seminggu.. kena balik awal sebab laki aku kena kerja time raya cina.. aku plak ada job wedding so kitaorg ambik keputusan balik awal..weeeee...

dok kat kampung nak up cerita pun susah.. line 'E' memanjang... kena g pekan baru line ada.. huhuhu...

Cehh... kat kampung konon.. tapi hati aku x der kat sini.. ada kat umah.. hehhe (kalo laki aku baca nih abis aku.. huhhhu dah la balik sesekali jew).....  sila jgan contohi aku.. menantu hantu nih... huhuhuhu...

Ok2 back to story mory.. aku ada plan untuk mini studio aku sebab tu hati x berapa ada kat kampung nih.. tengah pk, pk and pk... kahh.. kah.. kah... selagi tak settle aku akan pk sokmo.. kekek..

ermm aku dah bg tau kan mini studio aku nih all in one.. semua kat sini..  reka bentuk asal masih x berubah.... L shape. . Aku pernah lukis plan nya kat sini 


Ermm  sebelum balik kampung arituh kitaorng sempat remove almari lama warna biru tu.. gantikan dengan meja kerja yg beli kat ikea.. tu.. cumanya x sempat nak buat yg lain2..




Makin lama ku dok kat studio aku..macam2 aku mula pk.. hehhe... plan asal dulu kalo meja baru tu x der. Aku nak catkan semula almari biru tuh kepada putih...

Now.. plan tu dah berubah ckit...almari biru tu gantikan dengan meja putih ikea, jadikan ia SOHO laki aku.. so berkongsi ruang kerja la kitaorang... 

Cumanya yang tinggal nak pasang rak kat dinding .. macam gambar yg aku pernah up dulu tuh.. like this..


and yang pastinya duta ikea sis aty tu pun menjadi sumber inspirasi. . Hehhe duta.. sori sis..lawak jew..

Terbaru fizah up pic2 from ikea.. so senang kerja aku.. kahh.. kah.. kah.. 

So.. dalam banyak2  plan aku tu, nak kena berzikir dulu kat laki aku.. hahha..berzikir wehh.. 

so kalo korang tanya bila nak siap nih. ?  Kompom2 aku bg jawapan Aku pun x tau lagi..nanti siap aku cerita la ekk..

 sekarang aku bg gambaran jer dulu..  so korang bayang2 kan jer lah dulu...heheh..jangan marah..

Ps: macam nak go jer almari biru tu.. ada ker org nak..huhuhu..

9 comments:

  1. nak tiru a meja mesin jahit ikea tu.. mmg tgh perah otak nak wat camne pon part mesin jahit ni.. nak beli pegboard entah kat mne tah ade jual kat mesia nih,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehhe... :) ok yank.. sharing is caring

      Delete
    2. Saya pun tgh carik pegboard. Kat kdai hardware pun xde huu

      Delete
  2. haha, kelakar cite menantu mertua ni.. tp biasalah, kalau lama-lama kt ruma sendiri tak rasa sgt, kalau rumah mertua mesti lah lain.. heee, good luck siapkan SOHO ni, x sabar nk tgk..

    ReplyDelete
  3. wahh ni studio yana ke? mcm kedai ..cantik dah ni..almari biru tu macam cantik je kat mata sy ni..rasa mcm tu yg paling menonjol kalernya dan design dia pun nmpk ok...tp terpulang pd tuan rumah nak mendeko cemana...yg pasti weols tak sabar menunggu hasilnya..gituu...;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh... yup mini studio jer yank.. pengsan kalo masuk bilik nih..mcm2 ada.. hahah

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close