Thursday, June 9, 2016

3 #SalamRamadan2016 :: Special ramadan Kali ni..




Assalammualaikum..

hehe.. masih tak terlambat kot kan
aku nak ucapkan selamat Menyambut Bulan Ramadan and Selamat Menjalani Ibadah Puasa.
kat korang-korang yg sudi baca blog entah apa2-apa dr aku nih.. hhehe

and 1st Ramadan aku dah berpuasa kat kampung
sambut ramadan dengan mak ayah .. heheh
semalam baru sampai Bangi
Cuti kejab jew rasa.. tup tup dah 4 Ramadhan harinih...

yg special nyer..
Anniversary ke- 6 jatuh pada malam tarawih pertama..
hehe.. kira malam kitaorang akad nikah la..

aku ucap happy anniversary kat en.suami aku  pagi -pagi
kira pagi 5.06.2016 tu lah
tapi dia tak terima.. wah ko.. demand betul laki aku.. huhu
dia kata malam nih la.. lepas isyak kan kita nikah..
ermmmmmmmmmm.. ok fine.. up to you lah.. hehheh

dia kata , special tahun nih
sebab....  Anniversary jatuh bulan puasa
so tahun nih dia pesan buat amal banyak-banyak.
doa banyak-banyak
murahkan rezeki kite sekeluarga.. ada la lagi ayat-ayat dia tuh
wahh . touching gile ayat laki aku..
menusuk kalbu...

huhu.. amin..
aku doakan perkahwinan nih kekal ke jannah..
dimurahkan rezeki.. kesihatan, kewangan, kebahagiaan, rezeki utk tambah keluarga.. :p
di permudahkan segala urusan.. amin amin. amin..




ok tu jew..
selamat jugak untuk kawan-kawan lain yg date anniversary sama macam aku.. hehe

3 comments:

  1. hepi anniversary kak yana dan suami.
    semoga rumah tangga sentiasa dalam kasih sayang Allah

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan & happy anniversary cik yana & husband.
    moga bahagia hingga ke jannah.
    aminnn...

    ReplyDelete
  3. akak pun 6.6...
    moga bahagia hingga ke Jannah

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close