Thursday, June 2, 2016

0 #de'Xandra perfume - kalo dah tak tau nak bg apa.. hadiahkan jew ni..

minggu lepas la kisah nih
ala.. kan minggu lepas aku dapat jam kan..
tapi sebenarnya
sehari sebelum tuh...
sabtu.. Hubby aku ajak g jalan-jalan.. 
dia ajak g GM Klang.. hahahha

tak per lah.. g jew lah. lama tak jalan ke sana..
so.. gedik-gedik la si bini nih bersiap, pakai comel2 nak g jalan jauh tu.. hahah
sejam la dari Bangi.. kul 11.00 pagi sampai sana kul 12.00 thgari.

semua bahagian singgah ..
aku pun tak tau apa sebenarnya aku carik. tapi 
pastinya laki aku bukan main beriya nak cari baju raya..
tahun ni kan beraya kat Terengganu.. so
eksited la dia..

ehh... nak jadikan cerita jalan-jalan terjumpa perfume..
aku memang cari perfume pun. 
lama dah abis..
laki aku la tukang perabihkan perfume aku nih... 
yang bau perempuan tu la dia suka..
semua barang aku  jadi barang dia...fuhhhh...

ermm.. kalo kawin nih maksudnya semua kena kongsi ekk..:p
waimah perfume pun..

tak per lah.. redha jew.. hehhe
ehhh... terkutuk laki sendiri plak... :p


aku nampak de'Xandra stall kecik jew.. 
perfume yg popular sekarang nih,..
de'Xandra..  mula-mula tu ,nak test bau jew..

betul ker best sangat bau dia.. huhuh
laki bini test sampai pening kepala..

tak tau nak bau apa...semua aku try.. yang mana sedap di hidung jew.. 
sembur la ckit kat baju.. tak beli pun lagi..

baru bincang and menge 'test'. nak jalan-jalan lagi kan.... hahhah

tapi lepas solat , perut pulak dah bunyik2
so turun balik g oder makan...
makan kenyang-kenyang dulu..sambil-sambil hidu perfume

bau perfume tadi masih melekat..
makin lama makin sedap plak..

so
naik plak. second round .. kali nih betul2-beli.. 
gigih betul bunyi nya kan.zzz
tak pernah buat kerja 2x mcm nih.. :p


 aku pilih bau nih..
mau manis-manis , lembut lembut.. ermm entah la.. sedap la bau dia.. tak reti aku nak deskripe

and hadiahkan hubby aku perfume nih..
baik tak aku.. hahah.. sangat baik kan... hadiah backdated birthday.. kah kah kah...





Contact 
Yana 0193170424

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close