Thursday, April 23, 2015

2 Birthday Girl and Boy

hehe..
Birthday kan...

hahah.. selalu aku akan ucap kat orang selamat menyambut hari tua mendatang.. hehhe
suka sangat menyakat kawan-kawan opis dengan perkataan tua tuh..
bajet diri sendiri tuh mudeeeeeeeee je. kekkkeke

sob sob sob... esok birthday diri sendiri.. wahhhhhh

dah tambah usianya

dah makin comel pun aku nih..

lawa tak payah cakap la..

hahaha.. sila lah muntah hijau yer...kekek

ermm minggu lepas dapat voucer from meiko..
leh shoping kat situ dengan potongan harga bla bla bla...

zalora pun ada bg
so niat hati nak belikan hadiah untuk hubby jew..

birthday dia lagi 2 minggu..
kami kongsi hari yang sama..

if aku punya bestday jatuh ari jumaat.. en. hubby pun sama gak..
tiap2 tahun macam tu la.. hhehe
hebat tak.. :p

so .. apa yang aku nak bagi yer..
tak tahu nak bg per.. macam susah jew nak pilih..

huwaaaaaaaahhhhh.. apa nak bg nih...
korang selalu bagi apa.. yer

2 comments:

  1. last year hadiahkan husband DSLR je.. nasib baik besday dia hujung tahun.sempat kumpul duit. selamat hari jadi ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ainul.. wa... DSLR tu ..best .. hhehe tq yer

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close