Wednesday, July 29, 2015

4 #Cerita Raya 2015 :: Dah ke-2 , 3 hari raya..

Ermm ... sambungan lagi nih...
ni adalah last episod  berhari raya di kampung...
waaaaaaaaa.... macam banyak jew cerita raya aku kan...

tapau abis seminggu raya...
selepas 1 hari raya..
aku rasa raya ke2 dah tak macam raya.. hehhe
bukan apa.. banyak nya dah demam dah..

jangkit dari ayah aku.. kekke..
so kami laki bini pun deman la jugak..

ala.. demam makan durian banyak ..hahah
kebetulan tahun ni balik dapat makan durian dengan puasnya..
opss gambar durian x dew yer.. ermmmmmm lupa

kitaorang raya.. bukan sakat belah lemang..
siap belah durian...
berbaldi laki aku makan..
sebelum raya .. selepas raya..
abis dibedalnya... aku?  join sekaki la..


esoknya..
menu makan tengahari.. huuuuuuuu
besttttt... hilang rasa demam..
ijau jew pandangan..
bulat bijik mata tengok ulam..




cer tengok ulam-ulam tu..  main petik2 jew..
rancangnya nak makan keluarga kitaorang jew..
tup-tup jiran sebelah umah pun bawak ulam and nasik join sekali
jadi ramai and meriah la...

and sampai lagi sedara depan umah jugak..
makin ramai..
penuh dangau ayah aku nih..
berfungsi abis dangau ayah aku kali ni..
hheheh...

korang plak.. ?
cer cerita...

4 comments:

  1. Replies
    1. hehhe.. raya kedua yunk..
      best dapat makan ulam..
      hehhe......

      Delete
  2. selamat hari raya, yana!
    dangau tu, ape ek? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya jugak..
      ermm.. kalau kat kampung yana ni
      dangau tu orang KL kata ponduk kecik.. hhee

      dangau+ (pondok kecik or pangkin)

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close