Thursday, November 12, 2015

5 Post untuk rakan-rakan

hehhe... lama betul kali ni aku tak update..
macam bizi sangat jer.. haha

post kali nih aku nak penuhi permintaan rakan-rakan/pembaca blog aku nih ha...
termasuk yang terbaca blog aku ni.. hehhe

sorry  la sebabkan lama sangat tak buka email and tengok blog
aku terlepas pandang comment-comment yang nak kan label tu..
yang sempat aku emailkan.. so selamat ber d.i.y..
yang belum sempat. tak sempat and baru nak leh copy terus cat sini yer..

entry kali ini kan... khas untuk u all'ss k
dengan ini aku mengistiharkan .. :p.. ehhhhhhh

aku dah sharekan link and  korang leh ambik and ejas and oter and buat la apa2 pun atas design aku nih.. aku dah halalkan.. kekkek... sharing is sangat kan... baik tak aku...
korang doakan kan aku jew sihat-sihat selalu.. :p

so korang pun senang aku pun senang..
kan senang...

format yang aku bagi pun senang jew dalam m.word..
so sapa2 pun leh ejas bg lagi cantik..tau..


simple by lipstik merah yana


M.WORD FORMAT - format adalah dalam word2010. (senang if nak ejas2) format mungkin akan lari sedikit dari asal if korang pakai word 2011 and keatas.. pandai2 lah korang ejas bg cantik k..


PDF FORMAT - leh terus print hehhe


so .. selamat membuat label.. share la hasil korang nanti.. ermm lain2 post pasal labelling korang leh baca entry2 lepas yer.. klik jew labels tu..

5 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close