Monday, December 7, 2015

4 Bawak balik Baldi

hehhe...cerita bulan lepas..
cerita dah nak basi ni
tapi nak gak buat entry... hahha..

aku kan pernah cerita.. flat aku nih antara flat yg teraktif buat program
so salah satunya.. hari sukaneka..
hari tuh juga ada orang dari jabatan kesihatan and antidadah buka booth..
so leh periksa kesihatan free..

sukan

aku kengkonon pun masuk la acaranya... hahha

yang klakar tak pernah traning apa2 pun
terus g melompat main bola jaring...
geng omak-omak satu kumpulan

lawan kanak-kanak riang..
tapi yang macam nak pengsan nya geng omak-omak ni lah..

balik terus rasa nak deman...
lenguh satu badan..
suara bertukar jadi ella..  hahhah..
nampak sangat la aku ni tak aktif bersukan..ehehe

Acara-acara lain banyaknya  untuk kanak2 la. kan..
Acara orang dewasa.. cuma masuk acara berpasangan

Musang berjanggut.. asingkan kekacang masukkan dalam bekas..
alhamdullaih rezeki menang tempat pertama weh.... hehhe

and game ke2 - lambungan Kasih - baling belon yang dalamnya ada air..
pasangan kena sambut supaya bola tak pecah.. dapat la no 3.. kekek

klakar jew rasa.. tapi aku  laki bini dah bawak balik baldi-baldi  baldi nih..hehhe




and bila buka... didalamnya ada ni...
 hehhe.... suka sangat.. barang- barang dapur..
ada sos, kicap, susu.. and bla2 la2...
siap ada garam lagi.. (stok untuk 2 tahun punya garam) pluss 2 baldi  hehhe













Thursday, November 12, 2015

5 Post untuk rakan-rakan

hehhe... lama betul kali ni aku tak update..
macam bizi sangat jer.. haha

post kali nih aku nak penuhi permintaan rakan-rakan/pembaca blog aku nih ha...
termasuk yang terbaca blog aku ni.. hehhe

sorry  la sebabkan lama sangat tak buka email and tengok blog
aku terlepas pandang comment-comment yang nak kan label tu..
yang sempat aku emailkan.. so selamat ber d.i.y..
yang belum sempat. tak sempat and baru nak leh copy terus cat sini yer..

entry kali ini kan... khas untuk u all'ss k
dengan ini aku mengistiharkan .. :p.. ehhhhhhh

aku dah sharekan link and  korang leh ambik and ejas and oter and buat la apa2 pun atas design aku nih.. aku dah halalkan.. kekkek... sharing is sangat kan... baik tak aku...
korang doakan kan aku jew sihat-sihat selalu.. :p

so korang pun senang aku pun senang..
kan senang...

format yang aku bagi pun senang jew dalam m.word..
so sapa2 pun leh ejas bg lagi cantik..tau..


simple by lipstik merah yana


M.WORD FORMAT - format adalah dalam word2010. (senang if nak ejas2) format mungkin akan lari sedikit dari asal if korang pakai word 2011 and keatas.. pandai2 lah korang ejas bg cantik k..


PDF FORMAT - leh terus print hehhe


so .. selamat membuat label.. share la hasil korang nanti.. ermm lain2 post pasal labelling korang leh baca entry2 lepas yer.. klik jew labels tu..

Thursday, October 8, 2015

6 bayar bil untuk khidmat yg tak digunakan..

hehhe.. ni entry salah sendiri
sendiri yang tak tahu nak semak bil.. asal guna jew.. huhuh
sedih betul dengan diri sendiri.. waaaaaaaaaaa...


nampak tu .. bil untuk celcom content jew dah hampir RM50 tau..
setahu aku tak pernah nak langgan apa2 pun...


nasib baik tergerak hati . nak tengok detail bil.. 
ambik ko.. 

Celcom content jew dah dekat RM50. 

bil sebelum sebelum nih lagi banyak hampir RM100.00 ..gila ko.. 
korang bayang kan aku dah guna no ni dari aku anak dara sampai sekarang.. 
tak pernah langsung nak tengok detail bil..yang aku tengok jumlah perlu dibayar.. :p

mengucap panjang aku.. pehhhhhhh.. bayar bil untuk khidmat yang tak berguna jew selama ini..

yerrrrr.. salah sendiri.. dulu ada gak heboh2 pasal nih kan.. 
tapi aku buat dek jew asal jaga telefon sendiri je.... 
sebab bil aku bawah RM100.. hheheh

yang aku bebelkan sekarang nih bil no en suami aku nih..haha.. 
kitaorang pakai family plan..
guna nama aku.. bil pun atas nama aku.. 

sepatutnya bil dia lagi murah dari aku la kan 

tapi tiap2 bulan banyak jew dia bayar.. 
heran jugak la kan..
try semak.. apa benda celcom content ni.. rupanya.. ermmmmmmmm... 
malas nak cakap..

aku dah call dah centre celcom dah.. sekat nombor2 nih..
hope bulan depan bil telefon kurang dari RM100 sebulan. hahah...

korang if dapat masej dari mana2 nombor macam 26633 or yang pelik -pelik  
just SMS kat no tu balik STOP ALL .. 
and jangan jadi macam aku.. huhuh..
sedih dan sangat menyedihkan.. 

and rasala.. mulai sekarang aku kena manage jugak akuan bil en.suami aku ni ha..kalau dia yang uruskan asal bayar jew dia tuh.. huhuh




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close