Thursday, March 27, 2014

6 Entry untuk abg

Assalammualaikum

Post arini pasal cik hubby jer..aka laki aku.. kekke...

Motip x der per2 saja.. nak ucap tahniah atas anugerah APC (anugerah khidmat cemerlang)
tahniah la cik abg yer.. semoga rezeki bertambah2 hendaknya..dan terus fokus dalam kerja.. 
( mata kat atas tangan atas bahu.. hehehehe.. macam pelik plak bagi ucapan cam ginih :p) bajet laki aku baca jew entry ni kan.. :p

nak naik pentas punya pasal, semua baru kah kah kah.. 
yer baru.. mana tak nyer,  balik kerja terus ajak aku g beli kasut..
dah nak naik pentas baru nak beli..orang kata shoping last minit.

boleh dikatakan semua baru lah.. kasut baru baju baru and seluar + stoking pun baru.. tang stoking tu aku paksa beli baru sebab laki aku pakai stoking jenis pakai buang.. amboiii.. macam kaya punya orang.. aku paksa beli yang mahal ckit dr biasa. kalo mahal ckit rasanya x der lah dia pakai buang kan.. hopeee...



and kasut baru .. aku pilih.. motip.. nak bg tau smart x kasut yang aku pilih nih... hahah.. bek korang kata smart.. :p lalalalal...

ok2 smart kat mata aku.. kalo aku layankan kerenah laki aku kat kedai lelama sampai magrib la dok kat kedai tu lagi.. tapi ni antara 1 dalam 10 yang aku paling bekenan.. hehhe 


model kaki thanks kerana memberi kerjasama.. hehhe



6 comments:

  1. tahniah...ini dinamakan rezeki.
    haruslah baru...baru lebih bersemangat...
    ingat pompuan aje yg nak nempah baju or survey butik2 idaman hati...
    takpe semangat tu pun tukar baru

    ReplyDelete
  2. tahniah utk cik suami..
    waduhh..kasut baru macam nak konvo..
    laki pun kena bershopping jugak sebelum naik pentas..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.. kan dah semua nak baru. like me.. keke

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close