Wednesday, July 2, 2014

4 Simpan emas untuk masa depan.. hehhe

Assalammualaikum...

hari ni dah ramadhan ke 4..
kejab jew rasa..
selamat menjalankan ibadah puasa kepada semua pembaca blog aku..
hahha... dah macam bagi ucapan hari raya plak.. :p

just sharing jek ekk...

nak offer kat u alls pembaca blog aku ni ha..
pernah tak dengar pasal kutu
ni bukan kutu atas kepala tu ekk... hehehhe

pernah tak join kutu?
kalo kat opis aku niih..
kutu duit la kan..
main kutu sebab nak bayar duit
roadtax kereta ker
nak belanja raya ker
or apa2 lah...
janji setiap bulan ada simpanan ckit untuk tujuan2 yg dah lama plan..
tanpa usik mana2 buku account simpanan .. hehe

tapi yang aku nak offer nih kutu emas rantai tangan 916. padu
berat minima 10g dan bayaran bulanan RM145.00 sebulan selama 10 bulan (10x bayar)

T&C..
Emas 916
Berat minima 10gram.. if lebih dari 10gram ualls top up sendiri (selalunya x kan lebih dari 12gram)
bulanan RM145.00 , tempoh 10 Bulan

*perlukan komitment dan kejujuran yang amat tinggi.. hehe (serius nih)
nak join nih atas dasar kejujuran kedua2 pihak..Insyaallah..

untuk faham lebih lanjut leh email aku sendiri or whatappas 019-3170424
or PM kat Azam Zam, mantion nama aku yer Yana Jasni
leh gak visit ZNY Gold

#simpananemas

4 comments:

  1. tak pernah join kutu...ada tak kutu utk pandora hihi ;p gurau je. salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh...pandora x der yunk..kekek
      salam kenal jugak.. :p

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close