Monday, July 14, 2014

8 #ruang tamu raya-momento sangat

sila abaikann tajuk ...hahhaha

ni projek tertangguh kitaorang
ehhhh salah projek aku sebenarnya
buat mukak comel ,suruh la hubby cat
hahah...

kan aku pernah up entry kat sini dulu
yang aku nak cat kan dinding umah dengan momento kan
so.. 
sebelum puasa arituh 
kitaorang dah beli cat
after 2 week 
baru nak mengecat..
ambik mood raya ... hahah



nampak tu.. gigih kan suami ku
hahah...

tapi banyak kerja jugak nak ngecat nih
masa masuk umah dulu 
lebih senang. perabot tak der lagi
lapang jew

now..
kena tolak tepi semua perabot
tape kan dulu tepi dinding and plug point..
cabut dulu langsir
hahah.... penat2



kena cat dengan undercort dulu
kasik cover semua dengan warna putih

hampir siap... kena buat 2 layer

untuk dinding rumah aku nih
kena guna 2 liter cat

dah kering.. boleh la mula conteng
part ni.. best..
sebab main conteng jew..
step ni memang dah ada kat tool kit dia.. so follow jew..
main pangkah jer kekdahnya..

ok.. nanti aku up full view.. 
ciap dengan cord colour and harganya ...
hahah...

#momentoraya


8 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close