Thursday, July 24, 2014

4 #rayakan rumah dulu-langsir

Assalammualaikum..

ni saja nak up entry sebelum cuti raya..
hahah...
nampak tu..
yup langsir jew..
ni lepas cuci setelah 2 tahun x pernah basuh2.. haha
tahun depan wajib tukar langsir baru..
hope la kan...

sebab minggu lepas kan aku dah buat projek #raya mengecat rumah
so , aku terus jew basuh langsir yang dah bertahun x basuh tuh..
hahahah... rajin sangat kan.. kah kah kah...
sila  jangan contohi aku.. kekek

ni kan langsir pertama aku
so pertama la jugak aku kena gosok langsir
tak pernah aku gosok langsir
baju sendiri pun bercinta nak gosok
apatah lagi langsir kan



dah kalau berkedut seribu cam ginih
malas pun kena rajinkan diri jugak la
kang,  kalo gantung terus jew , x semenggah plak tengok..
ermmmmm....


siap gosok..
pasang cangkuk
jerit manja2 ckit... 

abggggggggg tolong pasang... bolehh.. heheh

kedek kedek kedek ..laki datang pasang... hahah..



hahah siap..
aku just pasang kan semula langsir lama jew..
recycle kekdahnya.. lagipun cantik lagi..bg aku la.. 
material pun aku suka.. 
padan la dengan harga dia.. 
puas hati pakai..

lain2 kawasan.. ermm.. main campak jew dulu.. banyak lagi aku tak kemas..
main letak jew atas kabinet tv..
nanti la cari mood nak deko..

#raya



4 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close