Thursday, August 6, 2015

15 Deko :: Ubah warna cat kat wall

ni aku nak teaser jew nih...
tak sempat nak update blog ...

dengan menggunakan kuasa cat momento
maka..

ruang tamu aku dah berubah wajah...
cat from momento elegent
Warna ... tak ingat.. nanti aku update cerita sebenar



ni semua kerja gila selepas balik bangi arituh..
raya ke 4 or ke 5 kot...
haha.. cat lepas raya... aci berani matik jew nih..
pilihan colour dari aku 100%
walaupun en.suami awalnya macam x setuju jew..
scien ni rumah aku.. dia macam redho jew..

hahah.. zalim tak.. huhuhu

15 comments:

  1. cantik.... suka warna grey... ehh.. grey kan.. kot salah nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup dalam keluarga gray jugak la kot.. kekek

      Delete
  2. cantikk! pandai yana pilih kaler.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq.. tahun nih rasa nak dok dalam umah yang warna ginih plak... kekke

      Delete
  3. Replies
    1. terima kasih.. ermm try and error je nih .. tawakal dengan pilihan warna nih

      Delete
  4. canteknyaaa...Nampak sangat mewahhhh... rumah kami tak bercat lagi.. malasnya lahaiii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik hani.. tq..
      ermm tak per tunggu mood mengecat nanti
      mesti cantikkkkkkkkk

      Delete
  5. sis,cantik tapi saya xberani guna memonto takat jadi bercapuk xrata plak..nanti ngs jklu xmenjadi..

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close