Friday, February 5, 2016

0 #SayaJual :: Shawl dalam Balang by JEOKACAK

hehhe...  tetiba up entry #SayaJual yer..
blog aku dah jadi blog jual2 ker.. kekek..

tak la .. still blog yg sama... cuma

aku nak share dengan korang korang pembaca blog aku ni..
sekarang aku tengah gilakan shawl ni...

sebabkan dah gilakan sangat shawl nih.. alang-alang pakai
kita jual sekali..

kekdah 2 dalam 1 gituh... kekke

and ...mulai saat ini ..

saya jual SHAWL yer..  shawl in jar gituh.. styling abis nih..



Cantik tak... Styling tak.. Kkekeek

sebabkan aku pembeli online tegar..
so mana-mana shawl yang berpatutan harga nya and material kain yang best
aku grap laju-laju...

hehhe  hantu shoping la katakan...

tapi .... aku betul-betul  jatuh hati... first time tengok ..sebab packaging dia.. unik gituh... Ada ker buh dalam balang... Hehehe

Comelnyerrrrrr.... hahha dah macam kuih raya jew dok dalam balang...

shawl .. kita pakai . bekasnya kita bubuh barang..
2 dalam 1 gituh.. nanti aku share bab tuh.. kekek
jar arcylic plastic tau..

tapi paling penting...

yang aku nak bagi tau sekarang tentang material shawl ni..
it.. Irish crepe tau..kain berkuali tinggi

lembut & tak panas bila pakai ..
paling best...
if korang-korang ganas and malas nak menggosok..mcm aku..

scarf.jar by JOEKACAK nih sangat sesuai..

shawl ni tak perlu gosok beriya-iya..... (lilit-lilit siap.. flowing jatuh terletak jew ) weeeeeeee... bestttttt..  Nak bentukan muka pun senang..
Korang lilit la macam mana pun still labuh tau..

 ++++ jahitan tepi pun kemas..

Now.. batch pertama nih ada 12 warna jew...
and 1 lagi warna baru hitam tau.. warna favorite semua orang..
So semua sekali 13 warna...





harga:

Sehelai : RM45.00 termasuk postage/RM49.00 SS
3 helai : RM120.00 termasuk postage/ RM130.00SS

Whatsapp kod warna
019-3170424

ok .. tq.. jumpa lagi wasalam...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close