Friday, October 14, 2016

0 #teroback:: Makeup Class With Alha Alfa

heheh... makeup class yang dah lama aku join..
tahun lepas rasanya...
memang kumpul duit untuk joint kelas ni


if korang-korang kenal makeup artis alha alfa..
yang tredmark dia #makeupmanis-manis tu pasti tau sapa yang aku maksudkan..

sebabkan suka sangat dengan dia punya touch
so aku joint kelas personal dengan dia..
one to one .. aku sorang jew anak murid dia time tu..
aku kira sesi pagi la.. sebab petang tu ada lagi kelas..

nak tambah ilmu makeup lagi..
hahha...


pelanggan kita macam-macam.. makeup pun ikut trand
so as mua nak tak nak kena selalu praktis and kaji makeup
trend sekarang...

now.. 'barbie dool look tengah in.. and
no makeup-makeup jadi pilihan.. and terkini yang ada gliter2 tu..
macam macam tau..
and lagi-lagi terkini tak tahu la macam mana...

zaman aku kawin dulu smoky eye jew....

hasil..dari pembelajaran
model .. adik sendiri..
saja aku import mai dari kedah...

thanks sis... muahhhh....






gambar semuanya ehsan dari camera iphone cikgu
tq alha... good luck for your new makeup studio..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close