Thursday, December 22, 2016

1 Deko:: Rumah sewa kami

errmm.. bukan umah sewa aku pun ..
ni umah sewa en.suami aku yang punya.. hahha

aku tukang bg pendapat jew..
kot kot dia nak dengar..

rumah dah siap di dekokan sebulan 2 yang lepas
dah ada penyewa sekarang...
walaupun jauh nun di atas sekali..hehhe

kalo aku, serender la ... takat tingkat 2 jew aku tahan.. hehhe

warna hitam and kelabu
laki cek la nak warna mcm nih
dia bekenan bilik studio aku warna kelabu...
so kelabu yg sama dia beli...





wall tu warna hitamm
saja la.. nak bg ada wall jugak...
time nih tengah install rack ..

cermin dari umah lama.. 

  ruang makan
meja makan pun belum dimasukkan lagi
just tukar lampu jenis merah nih.. bg nampak cozy la kononnya



ruang tamu 


and last ruang antara bilik .. bilik 2 dan 3 dan bilik air...

cat nih pun lebihan cat yg lama jew.. cat dari rumah aku dulu
so meh la kita bermomento kat ruang nih plak...
habiskan semua baki cat yang ada .. hahha


kalau tanya konsep...
sejujurnya konsep hantam saja...
bg jadi rupa rumah ckit jew sebenarnya,,

kami sediakan mesin basuh,  dapur , sofa and kabinet tv  setakat nih..
plan nak masukkan peti sejuk jugak .. tapi hold dulu... hehhe

biasa jew kan. macam ni jew.. simple..
mula tuh niat tak nak sewakan
tapi si penyewa sekarang nih nak sangat dudukk
budak bujang

aku harap sangat diorang jaga rumah nih
jaga macam umah diorang sendiri
jaga harta benda orang lain macam jaga harta benda sendiri

pic sebelum rumah disewakan..
harapnya akan kekal seperti mana asal.. heeh amin... tawakal jew nih..
bersangka baik... :p



1 comment:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close