Monday, April 3, 2017

0 Day9 dan seterusnya : Projek Renovate Dapur

untuk hari ke-9 (31.03.2017)

tu tak banyak berubah..

sebab lebih kepada buat kerja mecantikkan permukaan dinding

diorang skim dinding tu supaya rata.. perasan tak yang warna putih tu..hehhe



dan hari sabtu ahad aku cutikan jew.. aku nak rehat dirumah jew.. hahah.ehhhhhh tak aku g kelas makeup lagi.. hehhehe



Day ke-10 (4.04.2017)

Isnin...
jangan kan kata aku malas nak bangun g kerja...
sapa-sapa pun malas kalo isnin blues datang tu..
tambah-tambah hujan bukan main lebat lagi..

bercinta la...
and aku g kerja macam biasa jew la..
pekerja contoh kanz.. heheh

and kul 9.00 macam tu dapat masej dari tukang
tak dapat datang kerja...
Hujan.. ...  so cuti la lagi sekali..



Day ke-11 (5.04.2017)

siapkan lantai yang masih berbaki


and aku dapat masej dari tukang
tanya kedudukan mesin macam mana.. nak disamakan lantai atau dibiarkan kosong...
so sambung esoknnya..




No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close