Friday, March 31, 2017

0 Day8 : Projek Renovate Dapur

aku sambung balik cerita pasal perjalanan projek renovate dapur aku tu ekk...

Day 8 (30.03.2017)

aku dapat masej dari tukang..
tanya kedudukan sinki
aku nak besar sebelah kiri..yang kecik tu sebelah kanan

berbalas la masej 2 3 keping untuk hari tu

so harini diorang pasang sinki and tile kat table top


dalam proses pasang sinki and tile table top


masa aku balik  umah .. keadaan table top pun dah nampak rupa dan
and lantai table top pun dah mula di tile kan

dah nak siap dah pun... hhehe

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close