Tuesday, July 4, 2017

1 #rayasyawal2017 :: Selamat Hari Raya Korang

Assalammualaikum..

Selamat Hari Raya Korang
Sebulan lebih aku tak berupdate cerita..
projek dapur aku pun dah lama selesai..
nak deko deko jew..
slow-slow la kan.. tak leh nak biasa kan diri lagi..
ahakssss...

sebulan puasa tak dak cerita aku coretkan dalam blog kesayangan aku ni
walaupun sebenarnya banyak cerita yang  nak aku kongsikan dengan korang
ragam bulan puasa la
ragam menjelang syawal la.. hehhe

so berbalik kepada tajuk asal..
sempena bulan syawal yang mulia ni
aku dan husben ingin ucapkan selamat hari raya kat korang pembaca blog aku ni

maaf kalau ada salah silap
maaf jugak kalau ada yg menunngu final look projek renovete dapur...hehhe

nanti aku update terkini yer..



so tempek lu sekepung gambar nih...
ahakk... merah tahun nih tau..
sebab apa tetiba jadi merah.. hehhe

1 comment:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close