Wednesday, January 15, 2014

6 Patah tumbuh hilang berganti... kekekekke

Assalammualaikum

Dah dapat ganti dah pun, korang  rasa ... 

Hahha haha... kejab jew kan dah berganti.. 2 minggu lepas kes hilang arituh...

kan aku dah g tau. Laki aku ni x leh tengok tangan bini dia nih kosong...  kejab jew dia gantikan dengan yg baru.. erm..

kekke.Serius aku x mintak.. apatah lagi nak pilih design.. tapi kalo nak bg apa salahnya kan.. kan..kan..... :)


see ok la kan.. walaupun macam crowded  cikit.. aku yg pilih pun.. 

looo... dah kenapa ko pilih design cam ginih yana oi... hahha... 

meh nak stori2 ckit.. aku beli barang kemas last dulu masa nak tunang..tu memang aku g kedai and tunjuk jer yg mana aku kenan.. yang paling penting mesti simple  1 batu or tak der batu langsung.. macam dulu nya... 

tunjuk jew, tunang aku bayar.(time tu la) Hahha... tu lah yg aku betul2 pilih..dengan gigihnya..

Now.. x rajin sangat.. malas nak bercincin bagai. Pakai apa yg ada jew.. sebab aku nih cepat jew rimas ada benda2 kat Jari aku nih.. 

Masa nak pilih ni pun aku x tau cincin ni milik aku.. hhaha. Boleh gituh.. hubby aku just tunjuk2 koleksi pic emas dalam hanset dia.. katanya utk koleksi akan dtng utk costumer... so aku pun pilihlah yg aku rasa sesuai dlm koleksi akan datang.. dah sampai barang.. rupanya cincin nih utk aku.. kekke

so redho jew lah... cantik jer pun if nak pakai time nikah.. 

hahah time nikah?.. Dah kenapa pulak time nikah..hhehe ko nak nikah lagi ker yana oi... hehhe... untuk event la kot.. raya ker..ok lah kot.. kot ekk.. kot.. x sure, bila2 jer boleh pakai Kotttttt..

kalo nak pakai hari2 buat pelasah.. design ni x sesuai utk aku.. tersangkut sana sini..Aku kan buas..

makanya aku pakai time g kerja and kuar dgn cik abg jew. Kalo x nanti dia tanya lagi.. mana cincin.. tak pakai pun.. time tido or dok umah aku simpan dulu..Kadang2 lupa jugak nak pakai..

hope kali ni  jangan lah jadi pelupa tinggal sana sini..huhuhu...

cincin mak mertua bg pun x pakai2 lagi.. ermm... entah bila masa nak pakai...nasib baik x tanya. Kalo x apa plak nak bg jawapan.. 

6 comments:

  1. yana,

    hi hadiah GA dah dapat.. sori lupa nak gtau.. anyway thank you banyak2..

    simpan baik2 tau cincin ni kalau tak pakai..karang hilang..ha..susah nak berganti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. ok no hal.. sori lambat hantar.

      insya Allah. .

      Delete
  2. Serius santek!!!!nak jugakkkkk
    ~pn supik~

    ReplyDelete
  3. salam kenal ... dah follow
    pls follow me back //

    ReplyDelete
  4. Cantik..saya pun suka patern crowded mcm gitu..hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close