Tuesday, May 20, 2014

11 York kat rumah

Yer York.. York is aircond ok..
gila bayang punya wish list ni tau..
mana tak nyer.. tahun lepas punya wishlist..

bila panas gedik-gedik , baru ingatkan aircon..
nak pasang aircorn kat bilik ni.. bilik ni.. bilik ni...
ha ambik ko.. semua bilik mula la berangan nak pasang..
sangat meroyan sangat kan...
g mall tempat g dulu tempat aircon la..

pastu.. bila sejuk and selalu hujan plak
langsung tak ingat kan wislish aircon tu..
kira wish list berlalu pergi jew.. hahha (poyo tak ayat)

last2 pasang kipas and speed kan jew angka 5
kengkadang tu x pasang pun kipas..
balik kerja laki aku baru gigih dia g on kipas.. bini dia releks jew..
padahal masa panas ko la yang merengek nak pasang aircon.. dasar sangat kannn ko yana



dah ko kenapa yana tetiba cerita pasal aircorn?
hahah..nampak tu..  hadiah besar kitaorang masa g hari keluarga arituh.. aku ada pernah cerita kat sini
cabutan bertuah.. no 3..
memang bertuah la sangat..angka 030 tu bertuah untuk laki aku.. heheh smileeeeeeeeeee
kira menang besar la.. macam tau2 jew kitaorang memang nak aircond
siap imm tuuu.... x hirau dah hadiah besar yang lain.. TV ke Peti Ais ke..memang nak kan aircon jew..

dapat kad jew dulu.. diorang tak gigih nak angkut aircon g hari keluarga..




now.. barangnya dah ada kat umah
dah bawak balik dari opis ahad arituh
tunggu nak pasang jew

kena la plak cari contractor yang sanggup nak pasang
aku nak yang murah-murah jew
yang baik hati
yang senang nak bekerja
yang kemas hasil kerja
yang janji ditepati.. hahahha...

so sebenarnya berapa kos pemasangan aircon ekk?
kenal tak sapa2 leh pasangkan aircond tu kat aku...
uhuuh

#airconbaru#mencarikontractor







11 comments:

  1. yeayy...bestnya dpt aircond. kalau rajin bersihkan habuk dlm tu, takde masalah air aircond meleleh kat dpn tu....saluran sumbat...siap tadah baldi. la ni sib baik dah ok..panggil jiran yg mmg tahu kerja2 letrik ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh.. tq yunk.. hope sangat kalo dah pasang nanti tak der masalah
      kena rajin la pas ni hehhe

      Delete
  2. kalau ikutkan kos upah rm200 termasuk servis cuci aircond.. erkk itu aircond lama yg i bawa pindah dari rumah sewa.. tapi itu pasang kat rumah teres 1 tingkat je.. kalau yg duduk apartment tak tau la macam mana harga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rm200 ekk.. under bajet lagi.. tq yunk for info

      Delete
  3. salam, boleh try perkhidmatan kami..
    http://iwanaircond.blogspot.com/
    pm kami ye https://www.facebook.com/iwanaircond
    jgn lupa sebut 'blog' utk harga murah..tq

    ReplyDelete
  4. waaaaa bertuahnyaaaaaa.....bukan calang2 hadiah ni :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.. yunk jarang bertuah kitaorang nih.. rezeki bulan may yunk.. hehe alhamdulillah

      Delete
  5. syoknyer..lepas ni sejuk la kan :D

    ReplyDelete
  6. yeahhhaa..dapat ekon sebijik memang syok laa.. sonok sikit pasni bila musim panas..tahniah2

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close