Friday, August 8, 2014

10 Deko :: Dekorasi ruang tv

tetiba nak deko..
mood mood raya nih.. harusla kan nak deko ckit2..
ckit jew.. tak banyak pun..
sesuaila dengan kekecikan rumah i kan...

nak naikkan seri rumah la kononnya..
so aku gigihkan diri g cari pokok orkid..
pokok plastik jew..
kompom x mati-mati.. hehhe

total kos aku beli 

bunga orkit :- RM3.90 x 6 pcs
Daun  :- RM6.00 x 2pcs
Pasu :- RM7.00 x1pcs
Rumput :- RM2.00 x 1pcs
Span :- x ingat..heheh

so balik.. kita letak kat sudut tv
heehh.. senang jew..




baki pokok orkit dalm balang ni..

aku cabut and tambahkan kat pokok baru aku tuh... hahha...
yang lain tetap sama...
tu jer hasil seni tangan aku yang tak berapa nak seni nih.. nye...
matching tak dengan dinding gold2 aku tuh.. hhehe...
opsss...



dibawah lampu downlight.. disudut yang indah hujung sana...
hahah.. indah dah tu bg aku..kah kah kah...

aku jarang bukak lampu putih..
 kalo nak tengok tv ala2 romantik macam kat hotel. aku on la lampu merah nih... ehhe :)

#ruang tamu raya

10 comments:

  1. Replies
    1. :) rumah sis aty kompom banyak bunga orkid kan..

      Delete
  2. cantik kombinasi warna...warna camni nmpk ekslusive.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. bedal yer yunk.. main beli jew.. tapi nampak tu jew yng cantik

      Delete
  3. Replies
    1. hahha.. kat nilai3 yunk..
      murah and kalo tak pandai gubah leh mintak dia gubahkan..
      kena upah ckit kot..

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close