Tuesday, November 11, 2014

4 Salah guna..

hehhe...

lama sangat tak bersiaran..
apa yg aku bzkan sangat pun tak tau la.. macam 2 jadi sekarang...
banyak jew aku nak cerita.
kisah susunatur aku dok dalam draf lagi.. kekke .. end up...
aku x tau mula dr mana...
acaner tuh..

baru2 nih.. aku g balai polis lagi.. 
heheh minat sangat dengan balai polis..

kes terbaru..

temankan hubby aku.. buat laporan atas seorang perempuan ni yang suka2 hati guna nama syarikat and semua pic syarikat untuk promod benda yang tak pernah syarikat kitaorang pikir nak buat pun.. macam x logik jew dia punya tawaran.. dah berapa ramai la tertipu ... ermmm.. (ya allah kau lindungilah kami dr hasrat dengki manusia terhadap kami,)

untuk bersihkan nama syarikat yang baru nak hidup nih. kena jugak buat laporan. untuk pengetahuan pihak kami tak pernah melantik mana2 ejen untuk  jalankan perniagaan.. Kami ni, sendiri bos and sendiri kuli.. terus jew berurusan dengan kami.. senang tak yah susah2 nak berajen bagai..
semoga urusniaga kita berjalan dengan lancar, amin..







4 comments:

  1. yallah, moga segalanya dipermudahkan...ada aja org 'mcm' tu ...

    ReplyDelete
  2. ambik kesempatan betul. tak suka org mcm ni

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close