Friday, February 23, 2018

6 Project DIY :: Rumah kunci kita buat sendiri ja

ermm... pasal dapur nanti aku sambung balik la ekk
rasanya aku dah cerita detail ...

ker korang masih tak puas hati
nak tengok betul sampai isi dalam kabinet tu

ker masih ada bahagian aku tak cerita lagi
ok nanti aku share na

but untuk hari ni aku stop dulu pasal cerita dapur tu ekk
aku ada buat projeck baru .. hehhe
kalo hari2 pasal dapur tu korang mesti bosan hahah

project baru la sangat
tapi if korang masih tak jumpa rumah kunci yang best2 yang agak moden2 tu leh cuba cara nih

aku ni pun lepas puas fikir nak rumah kunci yang moden
yang tak sarat, suaikan dengan deko rumah aku la kononnya ni

tapi nak kuarkan bajet yang ciput jee.. hahahha
dasar kedekut kan.. kekek..
tapi kalo bahagian lagi jimat diy dari awal..

macam aku
pilihan hack ja..

so jom g kaison
g dapatkan que yang best2 kat sana
cari yg mana korang bekenan



cari laki hampa.. 
sebab tanda dia tak dak la gambar setiap project.. hehhe

mark sesiap berapa jarak sesuai untuk sangkut kunci





penyangkut nih boleh jew beli kat kedai hardware.. memandangkan nak remove yg lama.. so penyangkut nih sebenarnya dari rumah kunci lama.. cabut and kita masukkan kat rumah baru..

senang sangat nih.. final looks..

v


v


v


v


v


v




siap..
sangkut mengikut lokasi yang sesuai.. tepi pintu masuk adalah lokasi yg paling cun kat aku..


dont be the same. be batter



6 comments:

  1. wahhh menarik jugak idea nih..nak gantung segala tok nenek kunci kat umah tu..time nak guna..x tau yang mana satu..bleh kla label sesiap nnt.. hihi

    ReplyDelete
  2. wahh menarik niiii...tq for sharing...nak cuba lah nanti..

    ReplyDelete
  3. Pn Yana, boleh share no hp tukang ubaheuai bilik air..

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close