Showing posts with label wishlish. Show all posts
Showing posts with label wishlish. Show all posts

Wednesday, December 9, 2015

3 Wishlist : Bilik tidur idaman kononnya... uhuuh

Misi nak clearkan wishlist..

memandangkan wishlist aku tak clear-clear lagi

So untuk bilik tidur
rancangan nya nak lengkapkan keperluan bilik tidur tu.. hehhe
dengan yang baru ker kan.. hehehhehehehhhh

  1. Drasing table/drawer
  2. Side table
  3. TV - hhehe 
  4. Aircorn
  5. Lampu Chandelier
  6. Katil
  7. Cermin besar
  8. Towel bar
  9. Curtains Rod + Curtains
  10. Wiring
gambar Inspirasi



setakat ni tu jew..tak tau la bila boleh settle.. 
kalo dapat side table tu,  settle la wishlist nih..


kot kot la tetiba leh jadi macam ni.. hahha
berangan jew lah... :p

Tuesday, June 2, 2015

4 Sebelum puasa - wishlist


ni wishlist nih..
kot-kot la sebelum puasa dapat benda nih..

ada orang nak hadiahkan aku benda ni tak..
greeeeeeeeeeeeee... :p


Happycall diamond frying pan..
Go Shop .. Chenal 118 astro...
RM569.00



waaaa... happy la maq nak masak...
sukanya la hai..

terpikat ko..
sejak dah masuk golongan isteri-isteri nih..
banyak plak wish list aku nih..
banyakknya tentang barang dapur la..

nak mudah kerja jew.. x nak basuh-basuh beriya bagai...
yang tahan lasak..
yang bontot kuali sentiasa bersih walaupun ko beriya lanyak periuk atas api..

nak puasa ni kan..
syok la masak if gajetnya best..

rasa masakan belum tentu la sedap....
tapi insyaallah la, tak der la hubby aku  makan sakit perut..
sepanjang idup dengan aku nih.. :p hehhe

kalo dia komplen kurang masin /terlebih masin .. selalu la jugak... krikk..krik.. krik...

walaupun sedar diri..
kabinet umah dah penuh
tapi nak gak nih...

kumpul duit la kalo nak kearah ini.. hhhe





Wednesday, October 8, 2014

2 MAC Pro Makeup Brush Toolbelt- wishlish yang sukar

aku sekarang tengah mengidam..
yer mengidam nak kan benda alah nih
dah lama sangat nak
tak der sapa yang dapat bantu aku...
cian kat aku...

kat malaysia x der..
dulu dah tanya...
mac malaysia  hanya jual brush brush jew..
aku nak brush belt

mahal pun x per..
aku bayar la...
aku nak gak..sob sob sob..

google

dah lama aku berkecimpung dalam makeup
tapi 1 ni jew aku tak tertunai

yang ada sekarang ..
lebih kurang macam nih jugak
tapi x mememuhi kateria kerja aku ..
siap jahit lagi sebab nak kan compartment yang betul2 practical

dah try cuba beli online..
tapi x hantar kat malaysia la plak...
sapa la dok luar negara
yang leh belikan aku benda nih..
aku nak MAC ni jugak...

sapa la yang baik hati dapat tunaikan impian aku nih..

#alahai MAC Pro Makeup Brush Toolbelt


Wednesday, August 27, 2014

1 Pull out kitchen kabinet- angan angan jew dulu

Ni la pull out kitchen kabinet..
hhehe.. sumber gambar ni dr pakcik google..

dulu ....
kalo aku diberi peluang reka bentuk kabinet aku sendiri
sure aku nak request kabinet macam ni..


tapi tak per..
slow2 tambah..hahha berangan kan...
kalo ada rezeki nak add lagi 1 kabinet kat area dapur..
bersambung dengan rak yg aku oder dulu..

heheh..
yang tu dah siap dah..
dah susun  pekakas letrik dah pun kat situ... nanti lah aku story
cumanya sekarang  aku nak add lagi satu
attach kan sekali dengan kabinet

proposal yg hantar arituh dah lulus dah
cuma .. nak kena ukur sekali lagi r..
tapi entah bila.. entah2 laki aku saja buat lupa kot... sob sob sob..

tak pun , laki sendiri pening dengan perangai bini dia ni... :p

kalo kabinet ni dah ada
banyak stok barang dapur aku leh masukkan dalam nih
contohnya makanan dalam tin kat sini aku leh simpan dalam pull kabinet ni
bekas2 dlam plastik tu boleh tranfer dalam botol and susun kat sini jugak..
stok minyak.. botol2 kicap sos.. bla.. bla bla.. la...pendek kata semua yang ada kat bawah sink tu nak tranfer semua kat pull out kabinet nih.. hehhe
ermm macam2 la aku nak simpan dalam nih
macam panty tu.. macam2 ada.. haha

and sure banyak ruang aku leh letak pinggan mangkuk
periuk belanga yg besar2 kat dalam kabinet
susun ikut kategori ...ikut keperluan..ikut senang capai..

haahhaha
berangan jew dulu.. sebab tang berangan tuh tak kena bayar lagi
hope suatu hari jadi kenyataan.. hehh... tapi ni kena bayar... mana org nak buat free free jew kat aku...:p


#nak kabinet lagi




Wednesday, June 18, 2014

4 Wishlist :: Barang yang ditunggu dah sampai

pehh.. tenggelam timbul jew aku kan.. hhehe
x sempat nak berblog sangat.. aku stalk orang punya blog jew. jadi silent reader kekdahnya.... hoho..
projek susun atur banyak dah dah settle.. hehhe.. nanti aku update.. aku kan spises ckit2 nak tepek kat blog kannnn .. kohhhkohhh kohh..

berbalik pada story aku ni..
barang yang ditunggu dah sampai..
cian abg posman..
barag aku  punya la besar .. kekek

erm abg posman tu datang semata2 hantar barang aku..
bagus
pekerja apisyen sangat.. kekek
rasanya dia dah leh hafal dah nama aku...
asyik2 barang aku jer dia kena hantar
kengkadang barang /surat aku lagi bayak dari VC kat opis aku nih... 
kah kah..

redho lah yer wahai bos...

cer teka apakah ini.. hahah
masih dibawah kaki meja
tak sempat nak bawak balik lagi.. 
besar
malu la nak bawak.. hhhuhu...

ehh.. rasa nak buat give away jew..hehhe :p


#certeka..

Monday, May 19, 2014

7 Wish List- reward diri sendiri

Tetiba nak wish list bagai kan
hahha..
ko tengok perangai yang mak mak sangat kannnn (hahah walaupun belum jadi mak lagi kan)
Perangai yang suka plak nak kumpul beriuk bagai..
yang nak gajet2 dlam rumah yang best2, and pratical
kali nih nak beli yang idaman hati
nak yang mahal and tahan lasak
nak yang bergaya
hahahhah... bajet diri kaya raya sangat kan..

kira nak reward diri sendiri la kononnya..
mana la tau kot2 aku akan jadi makin rajin masak.. hehhe

hahha.. umah dah dapat..kan walaupun still bayar pinjaman hehhe  :p
so nak penuhkan barang keperluan dapur la pulak
slow- slow kekdahnya...
(sekarang baru faham.. patutlah mak aku banyak jew pinggan mangkuk periuk belanga bagai)

yang aku tengah immmmmmm sangat yang ni.. hehhe


set tefal nih.. price leh tahan la jugak..tapi kalo boleh bayar ckit-ckit boleh jew kan..
lagipun banyak yg aku review kata periuk nih ok.. tak mudah melekat & senang nak basuh yg penting hehhe dasar sangat pemalas kan ko yana.. hhahah



and yang nih.. hahhaah
sangat elegent kan.. gilo kalo dapat nih.. sebulan gaji aku kalo nak dapatkan nih...sop.. sop.. sob...
mau nya tiap2 minggu buat kek nih..  hahah

#checklist



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close