Wednesday, September 10, 2014

8 entry tak der tajuk.. pintu dapur la kot

Salam sayang..
short story jer.. 
karang panjang2 pun korang x baca kan kan kan... hehhe

aku tak tau nak kategorikan ni dalam kategori bidai ke.. langsir ker pengadang ker..
ehhehe.. langsir tu memang tak la kan..
tapi ni lebih kurang macam langsir..bg aku la... kah kah kah...

kalo korang teraaa.. cer bagi spesifik nama benda alah ni kat aku...

serius aku x ingat apa nama benda alah nih...mihh..mih...mih...

yang aku tau ,aku balik nak sangkut kat pintu dapur
buat macam langsir
kononnya x nak bagi orang direct tengok dapur aku


tapiiiiii......
masa buat makan2 arituh..
dapur jugak la orang suka masuk
ermmm...... sob sob sob.... redho jew lah...



ginih jew... kali ni.. biji2 kayu kecik-kecik
so lebih lembut.. ada corak2 ckit..
meterial kali ni still kayu2 la ..macam dulu jugak..
tinggi 7 kaki
lebar ckit dari yang asal.. tapi ngam-ngam jew dengan pintu aku nih
beli kat nilai 3, price RM75.00 ( x dpt kurang dah sob sob sob) 


#tak sesuai untuk ada budak2 kecik ok.. hehhe

8 comments:

  1. cantik gak..tp nak pasang x berani memandangkan ada budak kenit yang suka bwk masuk mulut dan tarik..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah... yunk..kompom kena buat main dengan budak2..kekek
      budak kecik tak der kat umah boleh la buat ginih... hhahah

      Delete
  2. Ini klu letak kt rumah confirm tak sampai sejam..berderai..huhu..

    Btw, cntik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... betul tu..kompom diorang buat main..

      Delete
  3. comel sangat..berkenan betul..kalau dapat saya pun nak pasang tapi kat pintu arah nak ke dapur la...tinggi sikit..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..boleh cuba yunk.. nanti share ye

      Delete
  4. Salam.. kedai jenis apa biasa jual tirai kayu ni ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w.salam. saya beli kat Nilai nama kedai lupa sebab dah lama sangat beli.... semua barang kat kedai ni di buat dari kayu.. so macam-macam leh dapat kat sini.. kedai hiasan ada jual rasanya.. harap membantu..

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close