Wednesday, September 3, 2014

8 Susun Atur :: susunatur pinggan mangkuk lepas raya arituh..


hari tuh aku ada post pasal susunatur pinggan mangkuk periuk belanga. .kan kan kan
tapi korang aspek aku dah siap kemas and susun dalam almari hhahha..

ok ni aku share semula susunan pinggan mangkuk yg aku guna arituh...
kali nih.. dah siap kemas dah ok.. :p
dah susun comel dalam kitchen kabinet aku..
x banyak perubahan sebab.. aku macam dah pernah share..so aku ubah ckit2 jew..
untuk gambaran rupa bentuk almari aku.. klik sini yer..

so dalamnya aku susun macam ni jer..


ni almari kat atas kepala aku la lebih kurang
sebab almari nih betul2 kat atas sink
kabinet yang lekat kat atas tu..

so bahagian ni ada 2 partition
tapi partation nya tinggi, so aku pakai shelf insert (double storage space) from ikea nih .. boleh susun banyak.. sebab ruang atas pun digunakan sepenuhnya.. sebelahnya aku letak periuk kaca..tindan2 ikut geng jew..

bahagian bawah pun pakai shelf yang sama..
atas letak set cawan and bawahnya letak set gelas,sebelahnya aku letak  balang kaca

so ni lah view keseluruhan susunan pinggan mangkuk untuk area nih..
kat sini jew dah ada 3 shelf .. kekek

kat area lain.. kira sebelah kiri kabinet tadi.. just letak set pinggan mangkuk ni..
bahagian atas aku letak set balang- balang kuih jew

area lain...(kat belakang , atas)
partion pertama aku letak 4 periuk besar.. and kesemua periuk diguna pakai baru2 nih.. pewww...
bahagian bawah letak gajet2 dapur jew.. blander, mixer, penimbang and pembakar roti..semua kat area ni..

kesemua susunatur dalam ni aku banyak gunakan shelf insert from ikea ni..
sebab bg aku dia kemas and tegap lebar..
kalo yg plastik tu akan melendut if letak barang2 kaca..
melabur ckit beli yang berkualiti x salah..
 tapi aku beli ckit2 la..  sekali pergi harus bawak balik  1 or 2 shelf insert nih.. hahah..

ok tu dulu untuk part nih.. simple2 jew.. asal boleh muat and mudah nak capai sudah.. 

#susunsusun

8 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close