Friday, September 12, 2014

10 susunatur stok tipuware + tupperware

Susunan tipuware dan tupperware aku..
yer ni jew yang ada
x banyak yang tupperware yer.. 
banyak yang tipuware jew.. mihh mihh mihh...
paling best bekas plastik aiscremm..

senang masuk kat tempat beku.. x mudah rosak... 
kalo terover beli barang basah guna jew bekas aiskrim nih...
masih dihati gituh... hohooh

tapi ada la jugak yang aku beli ..yang dapt free...  tapi jarang2 sekali guna... tudung tak ketat x best...
memula test macam best ketat.. tapi lelama.. hampeh jugak..
so simpan dulu.. kot2 nanti nak guna bubuh apa2...
pastu susun kat belakang belakang bg tak nampak... hehe...


so yang aku kompon akan guna susun area depan..
senang nak capai



 view keseluruhan untuk almari nih
semua aku letak bekas plastik

susun ikut saiz.. ikut geng.. besar besar, kecik kecik.. ikut sedap mata aku memandang
kekdah yang senang.. tapi tak cukup comel lagi..
nanti la kalo rajin ubah lagi... 


10 comments:

  1. yg selalu guna mmg kena tempat yg senang dicapai...
    selamat mengemas...
    x sabar nak cuti2 kemas rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. sama la tunggu cuti ujung minggu.. hheh

      Delete
  2. wow..banyaknya....kemas plak tu..good job yana

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. ckit jew yunk.. memang 1 almari ni jew..x nak banyak2. keke

      Delete
  3. salam perkenalan..sama mcm sy..kt umah pun byk bekas eskrem tu. Senang nak letak ikan,ayam,daging hehe.. Xpe, yg penting kemas kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ahhh... hantu aiskrimm.. pastu bukak bajet ada aiskrim tapi ikan.. kekke

      Delete
  4. saya pun banyak tipuware..
    cabinet tinggi. tak guna.
    duk sumbat yang cabinet rendah jer senang nak capai.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang tinggi kita bubuh barang yang jarang guna jew yunk.. hehh.. ketinggian x mengizinkan..kekdahnya... hahaha

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close