Monday, September 15, 2014

8 sejat pinggan kat sink

Aku kalo bg tajuk korang jangan aspek aku tera bg tajuk..
aku memang orang yang tah apa2 bg tajuk.. hehhe

so korang redhokan ajerlah yer... mih..mih..mih..

disebabkan umah aku memang dah ada 2 sink ginih.. (suka suka suka)
so satu lagi sink tu aku buat tempat sejat pinggan..
sais kedua2 sink adalah sama..
sink ni pun bukan aku yang pilih.. tapi ni kira dah standart la ni kan.. comel dah ni.. heheh

so aku masuk umah nih semua dah ada.. x der apa2 yang aku buat untuk dapur aku nih.. 
melainkan duduk and kemas bg comel ajew kat mata aku jew...

hhee.. baru beli..
tu la yang aku panggil tempat sejat pinggan..
sebelum nih main terap macam tu jer.. x der pakai benda alah nih..

baru jumpa yang sama saiz
untuk sink aku nih.. saiz 14' x 13' kecik jew..
jumpa kat tesco semenyih..
harga RM19.00 




so pasni lagi cepat kering la pinggan mangkuk aku
nampak la kemas ckit..and nampak macam 1 set kan.. hahhaha...

ok tu jew nak cerita..
pasal sink tempat sejat pingan jew..

8 comments:

  1. snang kalau ada 2 singki..
    biasa org memang buat mcm ni.. bukan lambak kat sinki sebelah..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah.. dulu lambak yunk.. sekarang dah upgred ckit.. kekke

      Delete
  2. Replies
    1. ahh ah.. fizah ada share dulu..kan.. i follow

      Delete
  3. sama la kita, main terap je dalam sinki sebelah.

    nak kena cari jugak la, nampak kemas je

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe... senang sangat sis kemas and pinggan pun cepat kering.. suka2

      Delete
  4. i punya sink kecik..so tak jumpa tempat sejat pinggan yang kecik. i guna yang besar . nampak buruk sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. ermm... hani ukur dulu sebelum beli..
      yana pun banyak kali cari saiz tak jumpa.. besar semuanya
      ni kebetulan jumpa gak akhirnya..ngam2 saiz hehhhe

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close