Monday, September 19, 2016

4 Bila aku teman orang lain shoping.. hehhe

Assalammualaikum.... hehhehe

im back... :p
kali nih lama benar aku tak update.. fuhhhhhhh
aku busy siapkan kerja-kerja opis nih ha...
memandangkan tempat aku kerja nih  tengah bina sistem pengurusan aset baru
so... aset-aset yang tak dak gambar kena la aku g cari and snap pic
pastu upload plak dalam sistem tuh
pastu kena cek tengok no siri diorang sama tak dengan surat beranak aset-aset nih...

kena betul2 tumpu baru leh settlekan...
lagipun audit nak datang kan.. hahahha....
++ kerja2 lain and mood nak mengarang pun ke laut..
so sebab tu la aku tak berupdate tu..
hhahhah... ok tak alasan aku bagi... :p


back kepada cerita asal aku nih
berminggu-mingu minggu lepas... hehhe
hubby ajak temankan dia shoping..
yer shoping untuk rumah baru dia..
umah flat jugak.. kat tempat yang sama jugak.. tapi
dia punya rumah kat tingkat 5..

hahah... yer 5.. umah tak dak lift..
dia nak cari cat, cari langsir , cari lampu cari semuanya la..
untuk lengkapkan umah tuh...
nak sewakan kat orang katanya  , fully finish ..

jalan-jalan kedai lampu and jumpa nih...


yang nih trand sekarang..
aku suka.. macam urban ckit.. 


yg nih ..en. hubby yg suka..
aku.. so so jew.. sebab dah kenan yg atas tu..

dalam banyak-banyak kedai kat sana ..
apa pun tak beli..

tapi.. yang dapat beli



hhahah... barang aku yang dapat...
aku beli carpet
biasa la kat Nilai jew.. pilih hitam putih taik cicak.. :p

cer teka.. mana 1 plihan aku

barang cek abang.. next  next next .... heeeeeeeeee









4 comments:

  1. Salam ziarah Sis..

    cantik sangatttt karpet tu.. x sabar nak tgk update entry baru..hhihi

    ReplyDelete
  2. industrial lighting tu memang jadi trend sekarang..
    rare kan..

    karpet bawah tu cantek.. tu kot pilihan kak yana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh.. kan... trand tu.. teringin nak jugak.. tapi macam dah lari konsep sedia ada kat umah jew.. hahha.. lupakan jew lah hasrat tu.. huhuh...

      jeng jeng jeng... nanti kite update.. mana satu pilihan kiteeeeeeee....

      Delete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close