Monday, March 27, 2017

0 #rumahAzamYana :: Day4 - Projek Renovate Dapur progress


Day 4 (24.03.2017)

masa ni.. rasanya proses paiping ..
sambungan dulu sebelah kiri dah ditukarkan kesebelah kanan

part paling penting nih.. 
sumber air

paiping untuk sinki dan mesin basuh
and stokok ..

semuanya diubah kesebelah kanan
paiping untuk mesin basuh disorokkan dalam  table top
plug point untuk mesin pun disorok dalam table top..




aku balik and aku tengok paip nih macam salah jew..
macam jauh sangat
sebab perancangan aku nak buat L shape..

tapi dari kedudukan ni . macam dah lurus jew..
salah nih.. aku masej and mintak betulkan

and dan-dan bg tau saya kira harga haritu untuk 10 kaki je kak..
looooooooooooo....

punya la aku explain panjang lebar.. last-last ada jugak salah...
now.. tak pasal kena add RM500.
x bayar kang tak siap dapur aku... :p

so aku lukis kat kertas and bg tau kedudukan yg aku nak..
so dalam kes nih aku yg terkena... huhuuh


ok next...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close