Sunday, March 19, 2017

1 #rumahAzamYana :: one day before projek Renovate Dapur

Assalammualaikum. selamat pagi kawan-kawan blog..
ada ker yg masih follow kita baca blog yg sendu-sendu nih.. hehhe

berbalik kepada tajuk.. yer aku akhirnya buat keputusan nak renovate dapur aku..
sebenarnya lebih kepada upgred dapur lama kepada dapur impian aku
dan keputusan nih setelah aku fikir-fikir selama bertahun-tahun..

dan setelah penat fikir and duit simpanan utk dapur dah cukup..
so ok .. proceed je la..
so untuk masa-masa akan datang aku akan update pasal dapur je..
so ... skip jew yer kalo malas baca


one day before renovation







before...
ok tu je.. snap la sekeping 2. before ronaved.. hehe kenangan ni.. lama guna... :p

1 comment:

  1. waaaaa mesti tak sabar kan... mcm liez dulu pun.. sebelum masuk rumah buat renovation siap2.. pasang kitchen cabinet..mmg asyik ajak husband g tgk rumah je...

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close