Monday, November 4, 2013

16 Ruang tamu yang simple utk org yng simple.. hehhe

Assalammualaikum

Piffff... alhamdulillah tercapai jugak hajat hati nak deko2 ckit kat ruang tamu aku nih..

Aku ni kejab deko kat dapur,
kejab kat bilik plak, pastu tempat lain plak..
tak pernah ke siap..pastu tinggal kan jer.. hehe ..
tak fix dalam sesuatu kerja..
sebab ikut mood and bajet,
hahah tang bajet tu yang susah tu..
boleh gitu....

Semalam dah buat teaser bagai.. huhu..
bajet eric la sangat kot..
mendeko mengikut bajet ni slow la progress nya kan..
so buat yang mana under bajet jer dulu kekdahnya..

sebenarnya aku tukar colour jer pun..
hahah x hebat pun....
tapi warna kadang2 boleh ubahkan mood kan..kan..kan..? geeeer  ;p


so pic before. dah 3 tahun pakai bosan sudah.. (time rumah sewa lagi)..

so

Kasi tukar dgn warna...  
hahah pilihan warna biru turquoise kot.. entah. 
Tapi biru nih aku nampak lawa jer kat mata aku buat masa nih la.. hehhe (eh macam nak tukar lagi jer) 
biru yang tak berapa nak biru..kan..


vase nih asalnya aku letak ikan2 aku..hehhe .. 
dah berapa genarasi, dapat la beli akurium..
vase ni aku tranform jadi tempat bunga la pulak.... 
bunga orked kuning yang  kononnya nak naikkan seri meja aku ni..
if aku  tukar warna biru putih pun ok jugak kan... hehhe x per next projek.. hehhe

and.. ermm aku tak tau nama apa benda nih..cottage ekk..entah..
 my sis yang bagi..hasil seni tangan dia.. 
so aku frame kan jer. 

and 3 buah bantal yang aku dah lama aku imm... 
saiz and colour yang dicari2.. 
so konsep rumah aku sekarang hitam/biru/coklat..

langsir aku yang warna coklat tu buat sementara nih pakai jer dulu, baru 1 tahun pakai..kang kalo aku tukar bos besar marah plak..huhu


so simple jer. sesuai la dengan aku dengan en.suami.masih kosong and perlukan beberapa sentuhan lagi.. hahah sentuhan la sangat kan.. :p

16 comments:

  1. kemas jek...cantik tp mana pic depan2 tv nya tuh...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. Ayu plg berkenan ngan langsir. Cantik

    ReplyDelete
  3. Cantik...langsir pun cantim...suke la

    ReplyDelete
  4. nice..simple dan kemas je..less is more..:)

    ReplyDelete
  5. langsir tu nmpk eksklusif sgttt :))

    ReplyDelete
  6. wee...sgt kemass dan cantikk.....jelesnya org pandai deko2 ni..hehe..nk deco sndiri xreti..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close