Friday, April 4, 2014

6 Roll -N - Go Cosmetic beg..


Assalammualaikum

Salam pagi jumaat.. jumaat yang indah.. hehehhehe (poyo la ko yana..) 

Beg ni ,aku beli online .. kenalan geng- geng mua..dia tak jual pun tapi just belikan untuk aku.. hahah.. aku pernah jew tengok kat group mua .. ada pos benda nih.. tapi x tau naper aku x beli.. kekke 

2minggu lepas, rakan mua aku LK pakai.. perhh best and nampak senang... so aku tanya and nak beli jugak.. hahah tak kira nak jugak... so thanks to alkazam belikan untuk i yer..   


ni .. jew.. kena beli 3 pcs RM130.00 termasuk postage.. tolong belikan kat aku.. sebab dia tak jual.. bagus tul rakan2 mua aku nih.. hehhe

kalo dah bukak, just macam ni jew.. ada 4 slot.. yang clear.. so senang nampak barang.. 

so aku dengan rakusnya.. semalam.. heheh buat susunatur baru untuk item2 nih... 
so lebih senang and praktical time nak guna..  and boleh jugak kurangkan  kesesakan dalam beg makeup.. 

now...  hehhe..

arinih baru nak ngetes ke' best' an, Rool-N-Go makeup beg nih..  ada lagi 2 pcs.. tak tahu nak guna ke tak.simpan jew lah..for now




6 comments:

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close