Wednesday, April 16, 2014

2 Darurat- serangan pijat

Assalammualaikum..

Kes darurat kitaorang laki bini.. ermm darurat la jugak.. mana tak nya 2 tangki air yang kitaorang simpan tu abis macam tu jew. aku suspek ni kes tak tutup paip.tak aku yang lupa tutup or laki aku yang lupa.. heheh

dah la kena catu air kan. balik kerja nak la buka paib air tangki tu nak bubuh dalam tong. sekali buka.. wahhhhhhhh air tak der.. padahal kalo 2 tangki tu dah cukup dah untuk kitaorang laki bini..

makanya.. call cik abg.. suruh dia mandi siap2 kat opis.. and air dalam tong tu untuk aku malam ni and untuk kitaorang laki bini nak g kerja esoknya

.. nasib baikla harini dah ada air. boleh la takung semula.. aku suruh belikan jugak air botol sebab nak ambik air sembahyang pun dah x der nih...

selain masalah air tu, aku ada lagi 1 masalah ... net help dari korang semua.. plazezzzzzzzzzzzzzzzz

kenal kan pijat.. kalo x kenal silalah google... ermmm pijat dah serang kitaorang 1 minggu lepas... aku agak2 jer lah.. after laki buat bekam... ermm .. kaitannya x der tapi ada kaitan..

laki aku minta tolong kawan dia bekamkan dia.. so buat kat rumah jew... aku dengan kompiden sebelum kes bekam tuh.. masalah nyamuk sahaja kat umah kitaorang.. tapi boleh handel kalo pakai ubat nyamuk..

now.. setelah kes bekam tu.. mula la badan gatal2.. mula2 x tau punca...ingat cik ngamuk jew.. so buat x tahu... tapi lama2 ermm gatal kat kaki dah makin hari makin parah plak..

tu pun sebab aku dapat tangkap sekor pijat ni merayap kat kaki aku .. sempat penyet. bg tau laki aku
.. abg umah kita dah ada pijat.. macam mana ni..


puas pk.. mana datangnya.. ermm teringat ada kitaorang keluarkan toto lama.. untuk lapik buat bekam tu.. mungkin la pijat ada dalm tuh.. mungkin ekk.. or mungkin ada orang bawak masuk umah..

now..tengah cari ubat untuk halau pijat kat rumah.. wahhhhhhhhhh cedih....ermm umah dah aku vakumkan and mop dah. tapi selagi x buang rumah pijat tu..makin masalah aku x kan selesai... huhuh

misi minggu nih.. buat 5S stor.. mungkin ia bersembunyi disana.. dan semua tempat..kena 5S.. dah nampak dah tapi kebizian aku untuk minggu ni.. buat after makeup kat shahalam.. ermm

pijat ni kalo dah gigit gatalnya ... pehh.. x tahan... kita akan garu and garu and garu...

2 comments:

  1. assalamualaikum..

    akak rasa maybela dari toto kalau dah lama terperuk..

    ReplyDelete

Terima kasih yer coz sudi komen-komen kat sini, semua komen2 anda sangatlah dihargai.. hehhe :P

Maaf, if yana terlepas pandang komen-komen anda, sesungguhnya daku hanyalah insan biasa.. (hehhe ayat) salam kenalan U all's...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

Close